Hoi, Mocht je 1 van de 2 (of misschien beide vaccins) niet gehaald hebben om wat voor reden dan ook en je hebt wel een uitnodiging en je hebt besloten alsnog de prik te willen halen? Dat kan! Bel met je plaatselijke GGD en meld dat je je graag aan wilt melden voor de "inhaalronde" in januari (de 13e geloof ik). Dan kan je alsnog een prik halen!
En voor de mensen in het noorden van het land die vandaag een prik moeten halen, maar er niet kunnen komen ivm de sneeuw. Je mag morgen ook naar een andere woonplaatst de prik halen!
Kan bij de HA ook als je de prik daar gemist heb, ze houden hier in januari ook nog een inhaalronde. Misschien ten overvloede, maar je moet de prik twee keer bij de HA óf twee keer bij de GGD halen, want ze hebben verschillende vaccins!
Winny...gebeurd die inhaal ronde dan ook weer in de sporthal in de schenkel?? krijgen we daar nog weer een apart bericht over van welke datum en waar enzo? hoe gaat het trouwens met het vinden van een kdv? aan welke kant in capelle zoek je een kdv? wijzelf wonen bij de terp in de buurt
Hier is de inhaalronde gewoon bij de GGD zelf. Ik denk dat dat overal zo is, aangezien ze de meeste mensen wel gehad hebben. Toevallig dat ik het wist omdat ik van de week op de site van de GGD heb gekeken omdat Jitte aan het begin van de week koorts had...
Mij is verteld dat je de site van de GGD in de gaten moet houden voor de locatie en dat het (dacht ik) op 11 januari ging plaatsvinden