Belazerd

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirre, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik voel me belazerd en ben belazerd!
    Zit ziek thuis en wilde zo graag iets leuks kopen voor de baby in aantocht dus keek op Marktplaats! Daar voor 30,- euro gekocht (en via telebankieren overgemaakt) nu blijkt dat diegene die erachter zit ......(ben gaan zoeken op Internet/Google + had al meerdere mail gest maar helemaal niks geen reactie meer gekregen sinds donderdag :x).....
    een oplichter is!!
    Vind het zo zielig om mensen op te lichten!
    Kijk altijd naar het programma Opgelicht , maar nu weet ik ook hoe het zelf voelt! Tuurlijk 30 euro is maar 30 euro, maar toch.....Ik had er toch 4 a 4 pakken Pampers voor kunnen kopen voor die kleine!!
    Het voelt idd geval klote!

Dus een waarschuwing (mochten jullie wel eens iets kopen via MP)
    Niet in zee gaan met ene Y Gooijer te Zoetermeer , alias Maria

Bah wat een maandagochtend blues!

Mirre

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bank bellen en geld laten storneren?!

En natuurlijk marktplaats op de hoogte stellen van die oplichter :( Triest hé...dat mensen dat doen. Ik snap dat echt niet...

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

geld kan je helaas niet terug laten storten!
    maar al die oplichterij word er soms ook moe van!

balen zeg, hopelijk kan je er nog wat aan doen of iets.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou lekker dan.. Tjonge daar moet MP toch ook van op de hoogte zijn dat die persoon een oplichter is en er wat aan doen? Ik zou ook even kijken of dat je het geld terug kan laten boeken..

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij kan de bank inderdaad nog het geld terug halen, bah wat vervelend die oplichters! sterkte ik hoop dat je het geld terug krijgt..

6. augurkjes

geld wat jezelf over maakt kan je nooit terug halen.
    Alleen als diegene geld van je rekning haalt kan je het terug laten storten.

Inderdaad vergeet niet marktplaats zelf op de hoogte te stellen!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Volgens mij kan dat niet bij de bank hoor, aangezien je het zelf hebt overgemaakt. Terug storneren kan volgens mij alleen wanneer het automatisch is afgeboekt vanaf de andere kant.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

het kan wel maar dan moet je een aangifte doen bij de politie en dat verslag mee nemen heb het zelf helaas ook al eens gehad

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Idd wat je zelf overgemaakt heb via telebankieren kun je niet teruggestort krijgen.
    Er is wel een site: opgelichtophetnet waar allerlei bruikbare tips op staan betr aangifte doen, melding bank maken etc etc
    Ga vanavond (als kleine in bed ligt) maar eens kijken of ik wat aktie kan ondernemen. Gaat niet alleen om het geld, maar op het principe!
    Ik lees dat er al mensen in 2005!! :$ door deze zelfde persoon opgelicht zijn...en nog heeft die persoon een girorekening bij de Postbank!:$
    Snap dat niet hoor!

Oplichters kunnen volgens mij lekker de gang gaan en naieve , goedgelovige mensen een flinke poot uitdraaien ...en hoe worden ze tegengehouden!!?? Niet volgens mij
    Schandalig!

Mirre

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wat balen zeg! Bah.

Nee je geld kun je niet terug laten storten. Ook wel logisch want anders kun je na elke koop wel snel je geld terug storten en het product houden.

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ook aangifte doen hoor!! en dan daarmee naar je bank,misschien maak je daar meer kans mee! en zeker ook mp attenderen!!
    Succes meid,ik hoop dat je het terug kan krijgen..Want 30 euro kan je toch een hoop andere dingetjes van kopen!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Er gaat in een een lichtje bij me branden.
    Volgens mij heb ik een maand geleden een bod gedaan op iets bij haar (speelgoed ofzow, zou dat kunnen?)
    En toen zei ze dat ik het geld over moest maken en dan zou ze het opsturen. Ik heb teruggemailt dat ik ook in Zoetermeer woonde en het wel op zou komen halen en nooit meer wat gehoord :(

13. augurkjes

misschien slim om de link hier neer te zetten?

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja zet de link hier neer svp als dat kan. Ik koop ook weleens wat op mp maar tot nu toe nog geen negatieve dingen meegemaakt gelukkig. Vind het wel elke keer weer spannend om geld naar een vreemde over te maken en ben telkens weer opgelucht als het pakketje arriveert.

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    zou ook aangifte doen en daarmee naar de bank gaan! Wie weet dat je het dan terug terug krijgt, want 30 euro vind ik veel geld hoor.
    sterkte ook wat een k**gevoel moet je hebben.

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    He vervelend hoop dat je actie kan ondernemen om die oplichtster te stoppen en je geld terug te krijgen. Ik laat ook nooit wat opsturen wij rijden altijd gewoon langs om het op te halen want wil altijd eerst zien of het er nog goed uitziet. Een foto zegt niet zoveel kan altijd een oude foto zijn of gephotoshopt. Maar goed dat doet er nu niet toe.
    Aangifte doen tegen zulke gewetenloze mensen bah.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik tik altijd de naam ff snel in via google voordat ik wat overmaak !! werkt toch best goed

18. 894hi

894hi Niet meer actief

in google vind je heeeeel veel mensen die ook de dupe zijn geworden van deze "yvonne" ok is haar hele adres ook te vinden in die topics

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    belachelijk dat ze dan nog gewoon haar gang kan gaan hoeveel bewijs is er nog nodig :S

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Mijn vader heeft dat ook gehad...hij heeft aangifte gedaan en hefet zijn geld terug gekregen via de politie!
    De Politie zei ook dar het heel goed was dat ie aangifte gedaan had,want kennelijk doen veel te weinig mensen dit!

Succes ermee!

Deel Deze Pagina