@ nance158 Hok met herrie is wat overdreven, maar we hebben de afspraak gemaakt dat we het nieuws na de echo vertellen aan alle familie, vrienden en bekenden en mijn vriend stelt het niet op prijs als ik mijn mond voorbij praat. Afspraak is afspraak. groetjes, Liss
Toen ik het op m'n werk verteld had (met 13 weken), zei een collega dat ze het ook al in m'n ogen had gezien. Ze kent me niet eens heel goed, maar ze zei dat ze een soort zachte blik hadden. Een andere collega, die me wel goed kent, bevestigde dat. En m'n gezicht schijnt inmiddels voller te zijn, maar dat hoorde ik pas met 15 weken voor het eerst. Ik kreeg deze week wel van verschillende kanten te horen dat ik er zo stralend uit zag, terwijl ik dat zelf 's ochtends in de spiegel juist flink tegen vond vallen
mijn dochter van 7 voelt dit soort dingen erg goed aan. sinds ik een Mk heb gehad weet ze dat ik daar iedere dag verdriet van heb ondanks ik schatten van kinderen heb en toen ik van Danio zwanger was heeft ze mijn buik iedere dag een kus gegeven en na de bevalling deed ze dat dus niet meer. sinds een week of 2-3 geeft ze me dus weer een kus op mijn buik als ze naar school toe gaat... ik geef er geen reactie op, maar ben idd zwanger en zij weet dit dus nog niet. ( vertel het pas al we over de 12wkn zijn ) ivm die MK die kreeg ik dus precies op de 12e week. maar gek idee is dat he dat zo'n klein kind dit toch heel goed aanvoeld.
Mijn schoonmoeder kan het aan ieders neus zien en ze had ook vaak gelijk. Echter bij ons was zij de laatste die dacht dat ik zwanger was (kan ook goed liegen hoor!). Mijn schoonzus zag het direct, want daar sport ik mee en mijn collega's vonden mij achteraf ook dikker geworden (kreeg al snel een buikje).
hey hey, bij mij zien de meeste het ook al aan mijn gezicht is boller en mjn ogen een enkeling zegt het al te zien door mijn buikje (maar dat is meer een ongesteldheidsbuikje die niet weg gaat) ach laat ze maar raden ze horen het vanzelf toch
hahaha mijn zus kwam naar me toe, en zei: "je bent zwanger hè" ik begon te stotteren en werd knal rood en zei: huh? "hoezo" ? zegt ze: haha dat zie ik aan je! je ogen en je wangen! ik zag het al steeds maar wou niets zeggen! en ja ze had gelijk, wel toevallig we wilden het net bekend maken aan onze ouders enz. ik was toen8 weken zwanger. mijn zus ziet dat dus heel vaak bij vrouwen, zo ook laatst nog bij een collega van haar die stond daar ook met een knalrode kop! whahha
Ja ik heb het ook gehad maar ontken dan nog glashard. Kan nog zoveel gebeuren. Nog paar weekjes en ik kan het goede nieuws vertellen. sommige mensen zien het gewoon.