Als allereerst mn handtekening klopt niet qua cyclus. Om een lang verhaal kort te maken; anderhalve week terug duidelijk mn ei gevoelt. Ik heb sinds gister jeukende tepels, vollere borsten en een zeurderig gevoel in mn onderbuik. Omdat ik t anderhalve week terug niet getest heb gooide ik er zonet een CB ovu test tegenaan. Met als resultaat een smiley. Kan het dat ie op HCG reageert of toch een verlaat ei. Wat denken jullie?
Even een zw test halen Spannend zeg,bij mij reageerde toen een ovutest wel op de zwangerschap,maar dat was een dipstick,succes!
Dankjewel! Ik ben alleen bang dat als t wel een ei is de zwangerschapstest daar weer op reageert 🙈
je zit op dag 15... dan lijkt me een ei toch iets waarschijnlijker anders doe je over 2 dagen een zw. test. dan is de LH piek weer weg als het goed is
Colinn welke cyclusdag zit je dan wel als je handtekening niet klopt? Bij mij reageerden CB ovu testen overigens wel op een zwangerschap (wist niet dat ik al zwanger was vandaar ovulatietest gebruikt). Maar ik zou zeker niet uitsluiten dat het toch je ei is...
Ja het kan inderdaad beide zijn. Volgens mij reageert een ovulatietest alleen positief als er echt al voldoende hcg in je urine zit. Je zou dus een zwangerschapstest kunnen doen en daar zou je dan echt al een duidelijk streepje op moeten zien. Als die negatief is of je hebt een tuurstreepje heb je je eisprong. Op welke dag van je cyclus zit je nu ?
Vaak voel je je eisprong niet maar voel je de groei. Ik zou er dus nu vanuit gaan dat je eisprong er aan komt en dus gaan klussen. Heb je 1,5 wk geleden ook ovutesten gedaan?
Mijn ovulatietesten reageerde ook op een zwangerschap, wel een dip stick trouwens, maar bijna alle kleurstof werd toen naar de teststreep getrokken en de controle was licht. Dus echt een knaller-knaller. Maar als je t zeker wilt weten indd een kV testje doen Hieronder een foto van de ovu test
Ik weet niet exact waar ik in mn cyclus zit. Ik ga straks ook nog even een zwangerschapstest halen en dan kijken wat die aangeeft. Thnx dames!!
Ik snap je dilemma Mijn ervaring is dat ovulatie testen niet reageerden op hcg dus daarmee kan ik je niet helpen, maar een zwangerschapstest die bij mij reageerde op ei was wel maar een licht streepje, dus als je een flink donker streepje hebt zou het wel kunnen lijkt me. Ben benieuwd!
Toen ik net zwanger was gaf mijn ovulatietest ook een smile en had vergelijkbare klachten. Ja het kan!
Ik heb zonet weer een CB ovu test gedaan en nu geen smiley meer. Dus toch een verlaat ei. We zullen vanavond aan de bak 🙈😁 Dankjulliewel allemaal!!