hallo Dit is de eerste keer dat ik ovulatie testen wil gebruiken... Mijn vraag is hoe werkt het Ik gebruik die van de action en moet ik het elke keer op het zelfde dagdeel uitvoeren? Zoals nu elke avond? En moet de test streep even donker zijn als de controle streep of is bijna even donker ook al positief?
Ik vind het vrij onduidelijk daarom vraag ik het hier Bovendien vind ik het ook wel leuk om ervaringen te lezen
Idd dagelijks rond dezelfde tijd testen en hij is pas officieel positief als beide strepen even donker en breed zijn. Succes!
Met uitzonderingen. Sommige dames net als ik hebben niet zo’n test waar beide lijnen even donker zijn. Zie mij bijlage van mij test op mijn piek. Heb een clearblue als bevestiging gebruikt en zo had ik mijn ei te vinden
En als je echt rond je eisprong zit (zover je dat weet), kan het handig zijn twee keer per dag te gaan testen. Maar niet met ochtendurine
Ow niet met ochtend urine? Wilde dat eigenlijk morgen ochtend gaan doen omdat ik best veel drink en nu niet eens een klein streepje zie. Wat kan ik dan t beste doen?
Ik vond de dipsticks van zwanger en kids erg fijn. Ik testte meestal tussen 14-16u ivm wisselende diensten. Dronk dan 2 uurtjes ervoor niet en ging een uur voor het testen voor het laatst plassen.
Opstaan, plassen, niks drinken, plas daarna testen. En als je in de middag ook test: plassen, niks drinken en dan 1 a 2uur daarna (je volgende plas) testen. Zo doe ik het en ik heb deze eerste ronde weer mijn ei gevonden.