Hij kon het ech niet geloven en zei meteen 'maar het streepje is heel licht' maar nadat we op internet hadden gekeken geloofde die het ook! Nu morgenochtend nog een kruidvatje doen en dan ga ik proberen niet meer te testen! Bedankt voor alle lieve reacties!!
gefeliciteerd, geniet er lekker van samen, goed begin van het weekend. als je het met ochtend plasje doet is hij zeker donkerder, schrik niet kv doet langer over dan die 5 min is allemaal verandert, maar als die positief is (weet ik wel zker) kan je zeker al een cb digi doen. fijn weekend
Overigens was die wel super blij hoor! Hij zit sindsdien continu te stralen en als het even 10 seconde stil is begint die weer derover Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat en we over een maand of 8 een lief klein kindje kunnen verwelkomen!
Gefeliciteerd ik zie het streepje en daar hoefde ik niet voor in te zoemen of te turen. Lekker genieten maar. Liefs
En vandaag op de kruidvat test nog een duidelijkere streep! Wat bijzonder zeg!! Het is nog zo onwerkelijk, maar we zijn zooooo blij!!!