Ik zag iemand met een bril en een hoed, maar wou eerst jullie reacties zien om zelf niet te gek over te komen hihi
ik zie ook een vrouw met een hoedje... alleen is ze wel erg klein in verhouding .... ach... ik heb ooit een ufo op een foto gehad (onverwachts, ja echt) ... maar dat was natuurlijk gewoon een straaljager of zoiets .... had de foto naar een ufomeldingspunt gestuurd en toen kreeg ik me toch een bizarre vragenlijst opgestuurd... whahaha...
Ook ik wil je niet gekker maken, maar ik zie een man in inclusief schouders en bovenlichaam....Kan er zelsf een leeftijd aan koppelen en zeggen hoe hij kijkt hahaha (maar net als Miccan ben ik goed in vormen zien)
Je hersens hebben de neiging overal een gezicht in te zien. Dus dat mensen er iemand inzien is niet gek. Zintuiglijke gezichtsherkenning - Wikipedia Ik denk dat jezelf gewoon een beetje gek aan het maken bent. Ik zie ook een witte gloed, volgens mij is het gewoon licht van buiten.
klopt helemaal! Weet je wel hoe leuk het is om naar de wolken te kijken? heeeeeeeeeele figuren haal je daar uit!
Dat zocht ik Ik denk dat je ziet, wat je (onbewust) wil zien. Ik was met mijn moeder net nog op Google maps aan het kijken en mijn moeder zag een babygezichtje hierin:
Mij ook.. Als je inzoomt zie je ook dat de linkerkant van "hoofd met hoed" gewoon het patroon van het gordijn is waar licht door schijnt.
Mijn vriend heeft het licht van zijn tel veranderd met de zelfde foto en stuurde de foto weer terug naar mij, hij zag niks maar zag nu wel degelijk iets. ( zelfde foto als net )
Tja...ik zie nog steeds een man....nu inclusief arm aan de rechterkant en hij lijkt te zitten, de houding is wat raar.