Zien jullie dit als dreigementen?

Discussie in 'De lounge' gestart door fluitketel, 1 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Wat heb je gedaan?

Hij heeft het over leugens, je fantasieën... Ik lig nu in scheiding en hij heeft mij dingen geflikt.. die heeft ergere appjes gekregen hoor..:|

2. fluitketel

fluitketel Niet meer actief

Nou ik heb dus helemaal niks gedaan eigenlijk.
    Alleen het contact verbroken,waardoor ik dus dit soort smsjes krijg.

En die leugens zal ie wel mee bedoelen dat als ik zei dat ik met vriendinnen wat ging doen hij mij niet geloofde. Zo geobsedeert was ie

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou hem negeren en een nieuw nummer nemen. Is misschien weer even gedoe, maar dan ben je er hopelijk wel vanaf. Staat ie voor je deur, bel je de politie.

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.246
    113
    Ondertussen nog berichtjes gekregen of is het stil?

5. fluitketel

fluitketel Niet meer actief

Berichtjes blijven komen helaas..
    Heb contact gezocht met zijn ex, en t blijkt dat hij echt gevaarlijk is. Bekende van de politie etc.
    Dus we gaan nu samen alles op alles zetten om hem te laten stoppen.

6. Tal1987

Tal1987 Actief lid

18 jul 2012
    117
    41
    28
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij zat in hetzelfde schuitje, zij kreeg de raad om van deze berichten alvast melding te gaan doen bij de politie. Dan staat het alvast in haar dossier, moest hij zijn woorden dan omzetten in daden dan weet de politie hoe serieus het is als ze voor hulp zou bellen en dan zijn het ook ineens verzwarende omstandigheden ‘met voorbedachte rade’. Hopelijk komt het nooit zo ver natuurlijk (bij mijn vriendin is het behalve blauwe plekken niet verder gegaan gelukkig..nu laat hij haar voorlopig toch al een half jaar met rust).

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Op en top narcist, geen twijfel over mogelijk. Sterkte om er vanaf te komen, heeft bij mij 2-2,5 jaar geduurd. Een narcist komt langs, zowel langs je huis als op je werk. Weet hij waar je werkt? Grote kans dat hij ook daar de boel gaat lopen verzieken. Ligt ook je werk in!

Een politie doet niet veel met meldingen, heb al zo vaak meldingen gemaakt. Zolang het bij dreigementen blijft, kunnen ze niet veel. Ik mag wel 112 bellen als mijn moeder (narcist) op de stoep staat. Ik heb ook een alarmsysteem waar ik de noodknop kan indrukken. Ze woont 1 uur rijden bij ons vandaan, maar heb haar een aantal keer hier zien rijden langs het huis. En ze is langs mijn werk geweest, niet binnen gelukkig

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Doe dit wel altijd in overleg met een contactpersoon bij de politie.

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.246
    113
    Hoe dan?
    Niet zelf dingen gaan doen hoor, gewoon alles via de politie spelen. En ik zou echt een nieuw nummer nemen, hoe vervelend ook.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina