Gisteren maakte ik vol trots weer een foto van onze nieuwe babykamer en toen ik de foto bekeek zag ik links in het raam ineens iets vreemds.. Ik denk dus een gezicht te zien. Ben later nog even naar boven gegaan en gekeken of het ergens een weerspiegeling van is, maar kan niks ontdekken En het is op de 1e etage dus er kan ook niemand buiten staan... Als ik het knip en vergroot lijkt het een beetje misvormt maar ik blijf het vreemd vinden en ook een beetje creepy Wat zien jullie? Bekijk bijlage 49415
Het ziet er idd erg vreemd uit .. lijkt wel weerspiegeling van een lampje .. maar staan er ook geen huizen buiten ? bedoel miss is het een weerspiegeling van iets van buiten ?
bah ik zie het ook hoor! Kan je ook de foto uitsnijden en vergroten en hier plaatsen...ben wel benieuwd om het van dichtbij te zien.
als ik maar lang genoeg kijk zie ik van alles haha. nee gewoon een witte vlek meer kan ik er niet van maken
Ik zie er ook een beetje een gezicht in, maar het is vast een weerspiegeling van iets. Misschien nog een keer een foto maken? van dezelfde plek?
Dit zie ik ook volgens mij weerkaatst het licht op het kapstokhaakje en weerkaatst dat weer in het raam dat is het 1e wat ik zag. Er zijn hier mensen die foto's kunnen lezen wellicht kunnen zij beter zien wat er te zien is in dit raam. Het is wel creepy hoor