Ik heb de foto aandachtig bestudeerd, ingezoomd en al, maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen gezicht in ontdekken!
Ik zie wel een vlekje, maar ik zie er totaal geen gezicht in hoor. Denk een weerspiegeling van de foto maken of een vuiltje op het raam of zo. Leuke kapstop boven de commode trouwens. Bij de Karwei gekocht? Wij hebben hem ook, maar dan in het halletje voor de jassen....
Hoi Hoi, Zie wel wat je bedoelt maar mijn eerste idee is toch een weerspiegeling van iets. Lijkt een beetje op een masker uit harry potter van die deatheaters (sorry daar moest ik aan denken toen ik het zag) Maar denk niet dat het wat is (en geloof me ik zou de eerste zijn die heel graag een gezicht zou willen zien erin hou wel van spookjes) Groetjes Lysanne
Overigens over de kapstok echt geniaal gevonden!!! Hoe vaak hier wel niet schone kleertjes onder geplast worden omdat ik even niet oplet....is wel handig dat je het dan even op kan hangen!!! Kunnen ze er ook niet bij als ze wat ouder worden en het leuk gaan vinden om alles op de grond te gooien
Volgens mij is het raam gewoon vies. Vette hand ofzo? En dat weerkaatst. Enne die kapstok hebben wij ook in de gang
Nou ik heb het geplakt en geknipt en als ik het uitvergroot lijkt het niet echt meer op een gezicht........... Toch View attachment 49466
Anders maak je nog een keer een foto, in het donker en bij daglicht. Misschien zit er wel gewoon een vieze vlek op het raam die je door de foto die gemaakt word beter kan zien door de flits of zo.
Ik zie eerlijk gezegd geen gezicht, na je foto's uitgebreid bestudeerd te hebben. Waarschijnlijk gewoon een weerkaatsing van iets in het kamertje?