Kan je deze foto ook groter hierop zetten? ik kan nl. niet echt zien wat ik er in kan zien Ik zie wel wat maar zit toch echt te twijvelen nu wat het is en kan zijn...
Ik zag er meteen een gezicht in, maar ik heb dan ook wel ERG veel fantasie (vriendlief zag er overigens helemaal niks in )
Die 2e foto, die uitvergrote versie zie ik ook wel iets in.. Lijkt wel een heel eng licht, soort van apengezicht?? Met lange donkere haren.. :S
Toevallig sprak ik vorige week met iemand van de Universiteit van Tilburg die onderzoek doet naar gezichtblindheid. Ze vertelde dat het menselijk brein er zeer op gespitst is om gezichten te herkennen als zodanig. (Een gezichtsblinde ziet slechts de afzonderlijke onderdelen ogen-neus-mond, en kan daardoor herkenningsproblemen ervaren.) Daarom lijken mensen dus vaak gezichten te ontdekken zodra er een vlekkenpatroon van 2 ogen en mond is. Dat verklaart wetenschappelijk de Jezus-gezichten op tosti's, Mariaverschijningen in koffiedik, slaapkamerramen op de eerste verdieping, enz.
dat klopt inderdaad en ook ik zie er geen gezicht in. De foto is dermate klein en onduidelijk dat je heel lang moet gaan kijken wil je iets zien. En als je echt iets op de foto gezet hebt, dan zie je dat in bijna 1 oogopslag. Inderdaad nog eens foto's maken, kijken of je het kan hercreeren. Sommige onlogische dingen kunnen toch een weerspiegeling maken...
nou ik zie gezichten vaak in veel dingen (vlekken voornamelijk) -maar hier zie ik dan weer geen gezicht
Ik vind het wel een beetje op een gezicht lijken, maar dan niet van een mens, maar van een WOW-personage. Night elf of zo.
ik zie ook wat inderdaad..lijkt inderdaad op een weerspiegeling van een lamp achtig iets , maar meer oranje of zo
Het lijkt ven verre wel een gezicht maar ik zie dat links ergens (in de gang?) een lamp brand. Dus denk ook dat het een weerspiegeling is van iets.
Jaaaa ik zie het ook... Ik voel een naam met een A... Kan ook B zijn... C...? D..? Een andere letter van het alfabet mss?? Ik krijg door dat je de ramen moet zemen... Dan verdwijnt hij, zegt ie...
zie er ook een soort van masker in. vind het wel creepy. hoop dat je nog even een uitvergroting wil plaatsen. hahaha en er was een pagina 2 wat ik zo snel niet gezien had. je had dus al een uitvergroting maar niet echt duidelijk. nu lijkt het op hannibal lector's masker . maar ik zal wel hele gekke dingen zien haha
Ik zie een lamp..ofwel een weerspiegeling vanuit jou huis of buiten een lamp ergens..zie geen gezicht ofzo