bedankt allemaal ! dat dacht ik dus wel omdat hij idd wel rose is ! vond het toch al vreemd dat ik pas na 4 omo witte 123 testen die hele lichte streepjes kreeg moet zeggen dat de kruidvat test wel nog duidelijker is als de 123 van vanmorgen ik ben natuurlijk nog voorzichtig met blij zijn omdat het nog heel pril is maar dit is toch wel fijn
Hartstikke positief! Gefeliciteerd! en als ik het zo zie in je onderschrift is dit je 1e ronde! wat fijn joh.. geniet ervan
dank je wel klopt idd heb ontzettend geluk ! heb dan ook geen idee hoe veel weken ik ben. is het handig om de huisarts te bellen of kan ik beter gewoon een paar weekjes wachten en dan een verloskundigen bellen als alles goed blijft gaan het immers nog heel pril ?
ik weet niet of je al over tijd bent? anders zou ik dat even afwachten en dan gewoon meteen een afspraak maken met de verloskundige.. Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger spannend joh.. lfs, Dorri
als ik uit zou gaan van een gemiddelde cyclus dan zou ik al even overtijd zijn, maar gezien ik niet weet wat me cyclus nu was na verwijderen implanon heb ik geen idee ik denk dat ik maar gewoon even een vk bel de situatie uit leg en kijken wat nu
hihi dank je wel de kwaaltjes beginnen ook te komen nu gister in de supermarkt dacht ik echt even dat ik de winkel onder zou kotsen is voor mij de eerste keer dat ik last heb van misselijkheid bij de vorige nooit gehad, en eerlijk gezegd had ik nu ook liever niet gehad maar je hebt het niet voor het kiezen wel word het nu moeilijker om het geheim te houden voor de omgeving
Hahahha geweldig! Gefeliciteerd Hou het voorlopig op een griepje (dat heerst namelijk). En ja; (buik)griep kan dagen duren zou ik gezegd hebben