Deze streepjes heb ik al een aantal keren gehad ... Helaas werden ze niet duidelijker. Alle kruidvat testjes die ik tot nu toe heb gedaan zagen zo uit, ze waren al slechter geworden maar nu zijn ze echt erg. Het is ook een grijs streepje naar mijn mening...
ik zie wel iets, maar heb ook meerdere keren zo'n soort streepje gehad terwijl ik echt niet zwanger was.. lijken wel indroogstreepjes (ontstonden ook al snel)
Ben ik het niet mee eens. Ik had gewoon tot en met mijn nod nog omowitte testen, zelfs geen indroogstreep en vier dagen erna een enorme knaller van een test, de dag daarna weer herhaald + een cb en toen was ik dus al ruim zwanger. Voor nod/tot nod/op nod testen is altijd een risico. Je kan best toch een vruchtje gehad hebben maar dat je lijf het niet vasthoudt. Die kansen liggen 50-50 op dat punt van de bevruchting. Het is niet de schuld van de test dat de tester ongeduldig is
De kruidvat testen zijn enorm slecht geworden, hoeveel gekke testen je wel niet ziet de laatste tijd. Dat heeft toch niks met niet kunnen wachten te maken?