Hallo meiden, Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ben al mijn tweede cyclus aan het tempen en mijn temperatuur is zo stabiel. Is dit wel ok? Ik temp altijd 's ochtend oraal voordat ik opsta. Overdag is mijn temp maar 0.2 graden hoger en als ik 's avonds in bed lig is hij weer 36,6. Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? O ja mijn kaartje staat in mijn onderschrift. Tnx.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar wat een superkaartje heb jij Een mooie tempdip op 7 DPO en daarna een stabiele temp! Dat hij stabiel is, maakt helemaal niets uit hoor! En dat je temp weinig verandert gedurende de dag maakt ook niet uit! Als ik jou was zou ik proberen alleen 's ochtends te tempen en niet de hele dag door. Maar nogmaals, je hebt een heel normaal (mooi!) kaartje!
Daarom zei ik al, het is een heel mooi kaartje Maar helaas blijft het altijd afwachten, maar ik denk dat het spannend wordt!
ooh meiden, dit is meer dan ik had durven hopen. Ik hoop van harte dat jullie gelijk hebben. Ik wil a.s vrijdag testen als er dan nog niks is. ik laat het jullie weten.
We weten het natuurlijk ook niet zeker hè?! Er zijn ook vrouwen met supermooie kaartjes die niet zwanger zijn. Dus probeer nog een beetje rustig te blijven! Spannend dat je vrijdag gaat testen, ik ga heel hard voor je duimen!
hoi meiden, mijn temp is vandaag weer gestegen naar 36,7. Ik blijf nog heel hard duimen dat alles zo goed blijft. Ik hou jullie op de hoogte.
whooooooo ik kan me echt niet inbeelden dat dit zou omslaan in een ongi... maarja, misschien ben ik wel een eeuwige, onverbiddelijke positivist
ohhh ik twijfel nu weer enorm om morgen te testen. Stel nu dat het posi is en mis gaat en ik zondag toch ongi wordt? Ik heb niet echt erop gelet deze maand, want heb 2 weekenden lekker in de verflucht gezeten. Kan dit kwaad? Ik wil wel testen morgen, maar aan de andere kant ook wachten tot maandag. Help! Onzekerheid!
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar morgen zit je op 14 DPO en dan kun je best testen. Als je liever wilt wachten tot maandag dan moet je het doen (als je zwanger bent, dan ben ik maandag ook nog wel zwanger ) maar morgen is niet te vroeg hoor! En over die verflucht zou ik niet inzitten hoor, volgens mij kan het op dat moment nog geen kwaad. Als je wel gaat testen, dan héél veel succes! Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over