Hoi forumgenootjes, Ik heb eigenlijk geen ervaring met zwangerschapstesten. Moet je die altijd met ochtendurine doen? Of kan het ook in de middag/avond? Ik had gisteren ongesteld moeten worden en weet niet of dit nu een gekke cyclus is of een zwangerschap. Heb helemaal geen symptomen of iets. Vroeg me af of vriendlief en ik vanavond al konden testen. Groetjes, Eva.
Je zou nu al kunnen testen, Dan zou je een licht streepje moeten zien mocht je nu zwanger zijn. Met ochtend urine test je vaak wel wat duidelijkere streepjes.
In de ochtend is je HCG wel het hoogst. Aangezien jij aangeeft dat je gister al ongesteld moest worden, denk ik dat als je nu een test zal doen, er wel een tweede lijntje/plusje moet komen te staan..... We zien de test graag voorbij komen! Succes!!
Ik heb niet altijd ochtend urine gebruikt, in het begin kan dat handiger zijn omdat het dan meestal geconcentreerder is. Alleen als je een donkerder plasje hebt later op de dag kan je die ook wel gebruiken, naar mijn mening. Dat werkte iig wel voor mij. Soms had ik lichtere ochtend urine en testte ik lichter in de ochtend dan met donkere (goed geconcentreerde) urine wat later op de dag.
Ik testte 3 dagen voor ik ongesteld moest worden al positief in de avond. Kwam uit m'n werk, voelde me niet zo top en kon echt niet meer wachten.
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga het proberen als het geconcentreerd genoeg is. Jullie horen/zien het!
Ow ik vind het spannend hahah, een week geleden kwam ik er achter met een lichte test ik duim voor je meid
Negatief helaas... Had er 1 van zwanger en kids liggen, zo'n goedkope die ik gratis had gekregen. Er is niets te zien. Wel bedankt voor het meeleven, .
Oké gewoon even afwachten en Anders kruidvat test halen al je menstruatie uitblijft. Ik blijf voor jullie duimen!
Maar 1 dag overtijd met avondurine zou toch wel positief op moeten leveren? Jij gefeliciteerd met je prille zwangerschap trouwens, !
Dankjewel, Eum ik zou ochtend urine proberen, er zijn vrouwen die pas paar dagen na hun nod positief testen. Wacht rustig af, oké dat klinkt makkelijk maar dat is het niet dat begrijp ik. Hopelijk test je nog positief
Dankjewel in ieder geval! Ik ga nu gewoon wachten tot de ongi komt/niet komt. Pas weer testen over een week ofzo. Die dingen zijn zo duur, . En heb nu niets meer. Welke raad je aan?