Dames kan iemand mij iets uitleggen . Heb ovulatietesten van easy@home . Nu heb ik hem geuplode en snap het niet meer . heb hem gedaan met de premom app en de easy@home app . Maar welke moet ik nou aanhouden
Oh wacht, ik zie nu pas wat je precies bedoelt. Ik las de easy@home altijd af, niet de premom. heb net even gecheckt, en zie dat bij mij de premom ook niet geactiveerd was. Wel gek dat die bij jou de dipsticks anders interpreteert
lijkt mij niet, aangezien daar de controlestreep donkerder is dan de teststreep. En het moet juist andersom. Dit was hoe het er bij mij uitzag zo’n piek
Ik denk dat ik het dan verkeerd begrepen heb .zag dit staan . Dus dacht ik moet het zetten bij de premom maar dan ga ik het vanaf nu zetten bij easy@home. Maar dan geeft hij nog die tekst aan .wat doe ik verkeerd dan
Ik heb er geen ervaring mee, maar eigenlijk is het beste advies dat als je een gemiddelde cyclus hebt van 27- 30 dagen je vanaf 8e cyclusdaggewoon om de dag moet klussen tot ongeveer je 22e cyclusdag. Scheelt je geld en hoofdpijn en zo weet je zeker dat je je ei niet mist.
Oké ik zie wat je bedoelt . Maar heb jij ook wel eens dat hij afloopt en dan weer op . Gisteren was hij hoger dan vandaag .das wel apart toch .als hij nog moet komen .of gebeurt dat wel eens vaker
Maar heb juist een onregelmatige cyclus en 1 januari een mk gehad .dus weet niet wat mijn cyclus gaat doen .
Ja ik lees het net, dan spijt me dat voor je maar dan ben jij wel afhankelijk van ovulatietesten. Ik hoop dat je snel je ei vindt en zwanger raakt.
Nee toch? Want zie bij de easy@home ‘low’ staan. En dat klopt wel gezien je lichte streep. Wat betreft je vraag over het op en aflopen. Dat is normaal. Had dat ook regelmatig. Ik zou als ik jou was gewoon door blijven testen, en ook als je je piek gehad hebt, doortesten tot die weer afloopt. Dan weet je zeker dat je hem gehad hebt.
Ja dat is waar .maar had hem ook bij premom gezet en de easy@home. Dat bedoelde ik .ga hem vanaf nu alleen bij easy doen . Oh gelukkig dan ga ik maar even doortesten .
Kun je mij wat vertellen over de app. Ik.zie bij jouw staan 1.5 peak en bij mij staat bij 1.9 high hoe werkt het dan