Hallo Dames De titel zegt het eigenlijk al...... Ik heb een spiraal.. Voelde me al een week erg misselijk en erg moe....had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook... Daarom heb ik dus een test gehaald.... en die was dus positief... Direct na de huisarts en die heeft me dezelfde dag noog doorverwezen naar het zkh. gekeken dmv een inwendige echo en er was niets te zien. Bloed afgenomen en ben dezelfde dag nog gebeld dat ik niet zwanger was....was geeb hcg hormoon in het bloed te vinden Ik snap er echt helemaal niets van vind het echt heel raar...... Ben 2 dagen later ook ongi geworden..... ook minder als normaal... Wie kan mij een beetje helpen en vertellen hoe dit kan.... En misschien is hier iemand die het zelfde als mij heeft mee gemaakt. Groetejs Cornne
Dan lijkt het me toch dat je echt niet zwanger bent, maar een vals positieve zwangerschapstest hebt gehad. Zoals mijn voorgangster al zei: met welk merk heb je getest?
wat een nare situatie zeg... waarschijnlijk heb je inderdaad vals positief getest... dat gebeurt soms met hele dure testen...echt slecht dat dat kan... ik denk inderdaad dat je er dus vanuit kunt gaan dat je ook niet zwanger geweest bent. Ook ik ben wel benieuwd waar je mee getest hebt?
ik had precies t zelfde toen ik mijn spiraal had laten plaatsen Positieve test niks te zien op echo en ook geen hcg in mn bloed... Weet hoe t voelt heel veel sterkte
oeps, nou nee!!!! zijn heeele topics over geweest, ontelbare vrouwen hebben daar vals positief mee getest..... ik ook tot 2 keer aan toe..... foto staat nog wel ergens hier op de site, als je op predictor zoekt, krijg je denk ik wel heel veel te zien... wel klote, dat ze er nog steeds niks aan doen aan die ROT testen, zoveel vrouwen die hier posten, denken dat ze zwanger zijn, en vervolgens gewoon ongesteld worden (ik ook tot 2 keer aan toe) liefs muis
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap/12724d1251735914-ojeeeeeeeeeeeee-jippieee-ben-weer-zwanger-p8310143.jpg dat was mijn test toen
We hebben een klacht ingediend........vond het zo vervelend.... En we waren ook nog echt niet aan een derde toe Ze nemen de klacht wel serieus volgens mij!!!???? Ik hoop het in ieder geval......wat is gun dit niemend.....!!!
Oeee ik teste met Predictor 4 dagen lang postiief, in tegenstelling tot andere testen, die bleven negatief. Toen heb ik me man op een test laten plassen en ja hoor! Ook mijn man was zwanger volgens de test! Poe, die testen echt vals!
hier ook posi test nega bloedtest nog steeds overtijd gistere beetje 1 keer bij afvegen beetje slijm wittig verder niks geen ongi te bekennen word straks dor verloskundige gebeld iedereen die dit ook heeft weet wat voor elllende dit is pff en zo een onzekerheid heh iedereen die zwanger is gefeliciteerd en geniet ervan!!! xx mara
hey mara vandaag krijg je toch de uitslag van je bloedtest?? Hoop dat er wat nieuws bij zit voor je..!!
@jeem verloskundige net gebeld die zei dat ik moet afw8 vind het ook raar en denk dat ik over een weeeeeeeek posi test zo lang kan ik dus niet wachten heh pff
balen meid..!! Nou maar hopen dat je snel ongi word dan..!! En dan weer snel verder kan in de volgende ronde