Hallo allemaal, Alvast sorry voor mijn lange verhaal! Ik ben begin maart gestopt met de pil. Omdat ik de pil al heel lang slik en de laatste jaren zelfs zonder stopweken, heb ik de tips op dit forum ten harte genomen en ben ik gestart met temperaturen en ovulatietesten, om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Na 17 dagen had ik een positieve ovulatietest! Vanaf 3dpo t/m 6dpo had ik last van allerlei kwaaltjes. Zeurende pijn in mijn onderrug, hoofdpijn, steekjes in mijn baarmoeder en was ik enorm moe. Stiekem dacht ik: "het zal toch niet gelijk raak zijn?!" Maar na 6dpo verdwenen alle kwaaltjes. Bij mijn ovulatietesten had ik ook een aantal extra gevoelige zw. testen gekregen. Dus ik dacht op 9dpo, laat ik er gewoon eens eentje proberen: negatief. Gister op 10 dpo nog een keer, omdat 9dpo wel erg vroeg was . Weer negatief. Vanochtend 11dpo, tijdens mijn ochtendritueel met de thermometer dacht ik, laat die test maar zitten. Ik heb geen last van symptomen, volgende maand weer een kans. Nu word ik net opeens enorm misselijk, keelpijn en het gevoel alsof ik griep krijg. Toch maar een test gedaan, ik ging er eigenlijk vanuit dat er weer geen streep te bekennen zou zijn. Ik doe de test, zie niet direct een streepje en besluit om lekker even in bad te gaan. Voordat ik bad stap wil ik het stripje pakken om weg te gooien.... En volgens mij zie ik een heel licht streepje staan? Wat zien jullie? Alvast bedankt!
Ik zie zeker wel een streepje...! Wat is dit voor test?? Wel een zwangerschapstest toch.....? Deze komt mij niet bekend voor... ALs het een zwangerschapstest is... een streepje = een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt voor het meekijken! Morgenochtend kijken wat er gebeurt met ochtendurine. Vanaf hoeveel dpo of dagen na je nod kun je voorzichtig 'blij' zijn? Omdat dit mijn eerste cyclus is vind ik het lastig om in te schatten. Ik weet dat er nu nog zoveel mis kan gaan, dus wil mezelf een beetje rustig houden
Ja, dit is een kz test. Ik heb ook een cb liggen, maar daar is het denk ik nu nog te vroeg voor De lichte kleur is gelijk aan de lichte streepjes die ik tijdens mijn ovulatie had... Ik moet gewoon even rustig afwachten... Ik ga maar vroeg slapen, dan is het eerder ochtend
ik zou inderdaad nog even afwachten ! Ik wil je zeker niet ontmoedigen maar ik had op de zwanger en kids test ook best een duidelijk streepje en helaas gewoon ongesteld geworden ! Hoop voor je dat die mooi oploopt !! X x