Hallo allemaal. Ik heb 2x een CB digital test gedaan en dat heeft me erg onzeker gemaakt. Eisprong was 7 of 8 december. Afgelopen woensdag (17 dpo) CB gedaan die zei zwanger 2-3 Vanochtend (21 dpo) weer een CB gedaan en die zei weer zwanger 2-3... Had die inmiddels niet al op 3+ moeten staan?? En betekent dit nu dat t niet goed gaat? Pas 11 januari heb ik echo ... Groetjes Simmy
Op 21 ben je 5 weken zwanger.. Het zal misschien net het omslagpunt rond de 3+ zijn nu.. En het is maar een indicator.. Bij bijv een wat latere innesteling kan het zijn dat je wat later op 2-3 blijft. Misschien over een paar dagen nog eens proberen. Ik zou me niet zoveel zorgen maken nu. 2-3 weken is 4-5 weken zwanger.. Dus op 21 dpo klopt dat nog wel.
Geen zorgen maken! Het is een indicatie, het zegt helemaal niets. Ik heb het zelf gehad met dat hij niet versprong van 1-2 naar 2-3 weken... Ik meteen helemaal ongerust de vk gebeld. Zij raden het af om door te testen want het zegt gewoon niet zoveel. Je urine kan wat minder geconcentreerd zijn, je hcg kan wat trager gaan, je eisprong kan misschien 1 of meerdere dagen later zijn, de innesteling kan gemiddeld tussen de 5 en 10 dagen duren.... Enz enz Ik ben bij de termijn echo zelfs 6 dagen terug gezet dus achteraf volkomen logisch dat de CB niet was versprongen. Gewoon lekker proberen te genieten, niemand kan je vertellen of het goed of niet goed gaat, daar heb je echt geen controle op!
Bij 5+1 nog 2-3 en 2 dagen later gedaan en 3+. Ik heb een tweeling en vanaf 6 weken 2 kloppende hartjes, ze groeien goed (inmiddels 5 echo's gehad) dus dat je op 5 weken nog geen 3+ had, zegt niets over het verloop.
Hier bleef die ook lang op 2-3 hangen. Ging gewoon goed. En de keer dat hij juist volgens t boekje opliep, ging mis. Dus het zegt echt niks!
Hier bleef hij ook hangen maar dat was geen goed teken helaas. Zou over een week nogmaals proberen want op dit termijn zou ik me nog geen zorgen maken.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik na mijn nod nog verder getest. Ik verloor heel veel bloed maar dan nog was verder testen voor mij geen duidelijkheid . Ik weet het je word gek van onzekerheid .. maar tot die eerste echo zit er niets anders op.
Allemaal bedankt voor jullie geruststellende reacties. Gisteravond toch nog een digitale test gedaan. En gelukkig 3+ Dat geeft me wel weer wat vertrouwen.
Laat de testen gewoon lekker voor wat ze zijn. Je bent zwanger en stress is niet goed. Geniet er gewoon lekker van. En verheug je vast op de eerste echo. Magisch moment om je kindje te kunnen zien!