Nou ik denk dus inderdaad dat ik 8 of 9 dpo ben. Aangezien we het alleen de 11e en 12e gezellig hebben gemaakt. Dit was ook rond mijn eisprong (hier ben ik niet zeker van). Zou wel heel mooi zijn na bijna 6 jaar proberen maar het blijft nog even spannend.
Dankje, al vind ik het heel spannend, nu proberen niet steeds te gaan testen en even geduld te hebben.
Hah! Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik nu zeker elke dag gaan testen. Tot het echt een knaller is dan en dan zou ik pas 'rust' hebben.
Net nog 1 gedaan haha. Kan het dus ook niet laten hahah Maar deze is negatief, helaas. Maar goed het is nog vroeg. En het is nu misschien ook wat laat om te testen heb net veel gedronken nog.
Ja, ik zou morgenochtend met ochtendurine doen. Ik verwacht dat ie dan een stuk duidelijker zal zijn.
Heb net deze test nog even doorgespoeld met water (weet niet of dat nog kan na zoveel uren). Ik heb wel eens gelezen als het een indroger zou zijn dat het lijntje dan weg gaat, het lijntje blijft bij deze test wel staan
Ik zie zeker een streepje hoor en na ontelbare van deze testen gedaan te hebben heb ik nooit een indroger of vals positieve test gehad. Ik denk dat je lichtjes hoop mag beginnen koesteren ❤️ Ik duim mee voor een mooie oploop de komende dagen!
Je maakt jezelf wel gek zo natuurlijk Maar ik snap het wel Morgen in de ochtend of overmorgen nog eens testen
Indrogers blijven met water ook staan. Als dit streepje binnen de afleesbaar tijd op kwam heb ik goede hoop hoor
Ja het kwam sowieso binnen de tijd Ik had nu geen testen meer in huis dus ik heb er gisteravond nog een paar besteld. Die komen later vandaag binnen. Dus ik ben benieuwd
Ik zie een streepje!! Je hoeft niet perse met ochtend urine te testen! Vele testen juist beter overdag ook al zo vroeg, je moet dan alleen bijvoorbeeld als je plast niets meer drinken tot je weer moet plassen.. je ziet dan ook dat je urine geconcentreerd is je kan daar ook prima mee testen