Toen dat werd vastgesteld mocht ik aan clomid. Dat is een pil die ervoor zorgt dat je een stabiele cyclus krijgt met een eisprong. Mijn man zijn zaad zou nog gecontroleerd worden, en voordat we zouden beginnen met clomid kregen we uitslag van het ziekenhuis over het zaad van mijn man. Was heel slecht.. Hij was praktisch steriel! Advies was ICSI/TESE. Resultaat: zwanger van het 2de ICSI traject zonder TESE (=operatief zaad zoeken) Mijn man hield zich aan bepaalde leefregels, om zijn zaad te optimaliseren. En dat werkte uitstekend! Laat je niet afschrikken hoor! Meeste stelletjes worden gewoon op natuurlijk wijze zwanger
Ennnn zo te zien heeft iemand, net als jij, wel goede tuurogen! Mocht je menstruatie toch niet doorzetten over een paar dagen toch nog maar een testje wagen..?!
Ik voel me prima hoor . Een normale zwangerschap net als ieder ander stel, alleen is het bij ons wat anders begonnen. Soms is het nog wel onwerkelijk en niet te bevatten omdat het zo lastig ging, maar wanneer mini dan even druk is, besef ik het ineens dat we echt ouders worden
Vandaag ook negatief getest met die van de vomar... Dus zal wel niet raak zijn. Heb ook alleen last van avond misselijkheid en krampen... Dus ja denk t niet haha