Vanaf Deze maand zouden we voor een broertje/zusje gaan voor zoonlief die juli 1 word. ... Heb mezelf helemaal gek gemaakt met alles wat ik dacht etc. Net alsnog weer een test gedaan en zie hier t resultaat! :0 Werd/word er misselijk van (in positieve zin)
Ik zie wel iets heeel erg lichts, maar te weinig om positief te noemen.. helaas geven deze dipsticks soms valse positieve resultaten. Al paar keer voorbij zien komen. Is dit een dipstick van zwanger & kids?
Zwanger&kids ovu testen zijn super fijn maar de zwangerschapstesten geven vaak een valse streep...zijn deze van z&k? Ik hoop t voor maar vind m nog niet positief
Volgens mij wel Is trouwens met middag urine... Nouja we zullen het wel zien, Zou wel heel bijzonder zijn in de eerste maand....
Dit was bij mij ook en hoewel ik inderdaad vaak vals positieve zie voorbij komen hier - is hij bij mij wel degelijk gaan oplopen. Ik ga heeeel hard duimen dat hij positief wordt morgen bij ochtendurine. Hoe gaaf zou dat zijn bij poging 1? Hou ons op de hoogte!!
Heb " stiekum" uur terug nog eens getest, en weer streepje, en deze bleef wel licht aanwezig..... dus lijkt me wel positief, gezien voorgaande allemaal wit bleven. Maja tijd zal t leren...t is nog vroeg... wie weet word t alsnog afgebroken. ...
Als je streepje op de zwanger en kids "echt" is, kun je het nu ook al zien op kruidvat 2v5. En die testen zijn stuk betrouwbaarder. Die van zwanger en kids helaas niet (tenminste die ultra gevoelige dipsticks enzo) Je kunt daar ook 6 druppel testen kopen die precies dezelfde zijn als kruidvat. Maar deze kan ik je helaas nog niet feliciteren. Straks of morgen maar eens gauw die van de kruidvat doen Spannend!!!!
Ik heb wel goede ervaringen met de dipsticks van z&k.. lees de laatste tijd juist meer verhalen over de kruitvat testen (valse streepjes, lang nodig om op te drogen). Ik heb beide zwangerschappen deze testen gebruikt, nooit vals positief mee getest.. dus ik heb hoop! Succes!
O spannend! En ehhh.... het kan hoor! Ik was alle vier de keren in de eerste maand zwanger... Duim voor mooie oplopende testen voor je!
Ik zie wel iets in de verte! Bij mij zijn ze altijd Omo wit geweest dus heb wel vertrouwen in een positieve test bij een streepje!
Voorgaande waren ook allemaal spierwit hier. Vanmorgeb een andere test gedaan en was ook positief! Maar.... is 4dagen voor nod... dus sowieso nog spannend