Vind die van vandaag ook donkerder. Hopelijk lopen ze mooi op. Meestal lopen ze om de dag op. En de een test in de middag beter dan de ochtend. Zou morgen weer een testje doen
De onderste is zeker donkerder geworden. Hcg verdubbelt iedere 2 dagen. Misschien een latere innesteling. Zou over 2 dagen nog een keer testen. En als je NOD is en noet begint te vloeiingen. Dat is dat ook een goed teken.
Ik heb 2 dagen overgeslagen met testen. De onderste is nu van vanochtend. Hij is wel opgelopen, maar vind hem nog niet duidelijk. Had hij niet net zo donker moeten zijn als de controlestreep? Toch weer spannend komende dagen.
Gelukkig maar. Dankjulliwel! Was zelf behoorlijk aan het twijfelen of hij niet al donkerder had moeten zijn.
Ik vind hem ook mooi opgelopen. In het begin gaat het vaak niet zo snel. Hopelijk raak je dat gevoel kwijt dat hij niet mooi opgelopen is.
Dit is de laatste test die ik nog had.😊 Net gedaan met middagurine. Voor nu geloof ik dat het goed zit. Hopelijk blijft deze baby zitten! 😍