Ik weet niet of jullie het herkennen, maar ik krijg heel vaak op de KV 2v5 testen een gele vlek aan de rechter kant, vlak bij de teststreep. In het begin zie je die vlek niet, die komt pas na een paar uur indrogen. Ik vind die vlek heel erg ontsierend. Wie heeft dit ook wel eens? En wie weet wat je kunt doent om dit te voorkomen? Ik voeg even een foto toe, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel: Bekijk bijlage 152326 Deze is dus positief, maar dat zie je bijna niet meer door die lelijke vlek... Edit: ik gebruik niet meer en niet minder dan de voorgeschreven 4 druppels urine. Edit2: deze test is van de vorige mk, dus geen felicitaties aub
Hmm.. Kan je geen tips geven hierover heb het zelf ook nog niet eeder gezien met die testen. Ik heb het wel met de gewone cb, die met dat plusje... In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! En als je dat probleem blijft houden met deze testen kun je evt. een iets duurdere test kopen die hopelijk wel mooi blijft
Charity, deze test is van de vorige ronde, toen ik een mk kreeg, dus gefeliciteerd is niet helemaal op zn plek . Maar dat kon jij ook niet weten, ik had het er (nog) niet bij geschreven .
Ze zeggen haarlak er op spuiten of doorzichtige nagellak. Toen ik er alleen haarlak over deed sloeg hij juist 20 keer zo geel uit (maar mssn ook omdat ik er teveel op had gespoten ?)...
Ik heb met de kruidvat 2 voor 5 dat je het meest linker streepje gewoon rood is, zoals het hoort. en dat het naar rechts toe om de test streep licht rood is en dan is de test streep wit.... dus het tweede streepje is dan wit. Wat betekend dit? Betekend dit dat ik zwanger ben? Want het witte streepje is wel duidelijk wit! Alleen ja.. de kleur is dus wit
Kan me zelf wel voor me kop slaan! Echt duizend maal mijn excuuses! Weet hoe het voeld om felicitaties te krijgen met een zwangerschap terwijl je net een miskraam hebt gehad. Echt sorry en veel sterkte!
Dat is wel een goede, denk ik., thanx! Vaak stop ik ze in een laatje weg en die van vandaag heb ik niet weggestopt, maar aan de lucht laten drogen en die is veel minder geel.
Geeft niks . Ik heb overigens vandaag ook positief getest (zie pagina 149 van het "show je test topic"), maar ik durf vanwege mijn recente mk nog helemaal niet te juichen, eerst maar eens zondag een donkerdere test hebben .
Ik heb je test gezien in het topic en vind hem best donker voor 12/13 dpo, heel spannend!! Ik duim voor je en snap dat je het nog niet kunt geloven, ik duim dat je test over 2 dagen donkerder zal zijn Ik lees dat je nog borstvoeding geeft mag ik vragen hoevaak je nog voed? (interesse vraag)
@wonder: ik geef bv op verzoek, dus ik weet niet precies hoe vaak ik voed. Mijn dochtertje eet nog nauwelijks vast voedsel, het is meer van alles proeven en ermee spelen, dus ze is eigenlijk nog vrijwel volledig afhankelijk van bv. Ik houd niet bij hoe vaak en om de hoeveel tijd ik voed, dat wisselt zo enorm. Ik gok dat het gemiddeld 7x per dag is (incl nachtvoedingen).
Oke, het klinkt stom, maar het werkt wel. Als je een gele vlek hebt,... doe dan een paar druppeltjes water in je gebruikte test. Dat trekt er dan doorheen, maar heeft geen invloed op de streepjes, en toch is het gele weg. Probeer het maar eens.
Je moet hem schijnbaar ook niet meteen oprapen, maar echt even laten liggen tot ie droog is. Of in elk geval recht houden
Dit is echt een briljante tip! Ik heb het vandaag geprobeerd en al het geel trekt weg uit de test ! En de strepen blijven gewoon staan. Hieronder de test die ik in de openingspost geplaatst had, die is dus nu op de strepen na hagelwit : Bekijk bijlage 152875
Hier een foto van de strip uit de cassette gehaald, dan zie je dat al het gele nu aan de linker kant van de strip zit.... Bekijk bijlage 152878
Ik zei toch dat het zou werken Ik kwam er toevallig achter hoor, ik deed voor de grap water in een gebruikte test, om te kijken wat er gebeurde. En het verbaasde mij dat er dus niks veranderde, alleen het gele dus. Ik vroeg mij namelijk af of het een chemische reactie was op basis van de urine die erin zat, of een reactie die ooit gemaakt is en definitief is. Het is dus een definitieve reactie.