In eerste instantie zeg ik nee ik zie niks maar als ik wat langer kijk zie ik toch een heeeeeeele vage streep net zo dik als de controle streep maar dat heb ik bij die van mezelf ook zo vaak ingebeeld dus nog even wachten. Hoelang is je cyclus normaal gesproken?
Nee, helaas zien die van mij er ook altijd zo uit. Maar het is nog zo vroeg, kan nog vanalles veranderen! Succes!
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik zie niets... Shit voor je, maar wie weet over een paar dagen?? Succes!
ik zal wel gek zijn, maar ik zie wel wat! Wil je natuurlijk niet blij maken, maar ik zie echt iets! ik hoop het voor je! heeft wel lang genoeg geduurd zeg!
Ik zie het helaas niet. Maar zoals je al zei, het is nog vroeg, dus wie weet over een paar dagen nog eens testen?
Ik heb ook zulke testen, laten we hopen dat het wat is!! Toch blijf ik me afvragen of het niet gewoon het 'voorgedrukte' lijntje is.
die van mij is ook zo.. een echte tuurstreep.. maar ik zie wel wat.. doe er overmorgen nog een.. dan hopelijk duidelijker!