Hoi dames Even een vraagje want k denk dat ik gek word. Voel me al een 2 weken ongeveer echt ineens super misselijk. Ben netjes ongesteld geweest afgelopen maand en zit op dag 15 van de pil. Gisteren toch een test gewaagd op me werk en eigenlijk even snel gedaan 2 min gekeken en daarna niet meer. Vandaag zie ik hem in me tas en zie ik een dun lijntje.... Wat denken jullie? Tis nl niet gepland dus word wel even gek nu..
Dit ziet er nou typisch uit als een indroogstreepje. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken 😊.
Ik durf het nuet te zeggen. Als je langer zwanger bent, vind ik het streepje erg licht eerlijk gezegd (dan zou je nu 6 weken zijn??). Een indroogstreep is een optie, maar ken deze testen niet. En voor een beginnende zwangerschap zou het kunnen. Bij mij stond het streepje van de kv test in het begin ook pas na de verstreken tijd op de test. Het verklaart alleen je klachten niet die je dan al 2 weken hebt. Ik zou een kv test doen (2 voor 5) en kijken of en hoe het streepje daarop komt.
Zodra je misselijk wordt door een zwangerschap moet er voldoende hcg in je lijf zitten voor een positieve test. Als je al 2 weken misselijk bent door een zwangerschap had je nu dus een veel donkerdere test moeten hebben. Het wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Maar mocht je zwanger zijn is het heel pril. Het streepje lijkt wat grijzig, klopt dat? Of lijkt fat alleen zo op de foto. Hopelijk heb je snel een knaller in handen
Die test moet je beschouwen als negatief aangezien je ver buiten afleestijd hebt gekeken. Als je zeker wilt weten moet je een nieuwe test doen en op de juiste tijd aflezen
Klopt. Want er staat in de bijsluiter niet voor niets dat je het binnen een bepaalde tijd af moet lezen. Dat heeft een reden! Nieuwe test doen. Desnoods een CB Digitaal met wekenindicator. Die kan al prima als je zegt al 2 weken misselijk te zijn vanwege een mogelijke zwangerschap. Of doe een Kruidvat 2 voor 5 euro. Binnen een kwartier aflezen.
Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken. Lijkt echt een indroogstreepje. Daarbij had hij dan ook al veel duidelijker moeten zijn als je al zo lang zwanger bent.
Hoi dames bedankt voor het reageren. Het is een voor mij onbekend merk qua test. Streepje is indd wat grijzig dus k denk zelf ook aan een indroogstreepje. Ik ga volgende week nog eens testen aangezien hij dan al veel duidelijker moet zijn mocht het een beginnende zwangerschap zijn.
Nee hoor maakt in dit geval niet uit. Deze moet beschouwd worden als negatief aangezien ie buiten afleestijd is genomen. Zou een Kruidvat 2v5 doen.