meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bromar, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bromar

bromar Lid

9 sep 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willen jullie eens met mij meekijken naar de ovulatietesten? In de beschrijving staat dat de streep veel donkerder moet zijn, maar hij houdt hierbij toch echt op..... wat denken jullie?

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Voor zover ik kan zien zijn al deze testen negatief. Je hebt gedurende je hele cyclus het LH-hormoon in je urine zitten dus er zal altijd wel een streepje te zien zijn. Pas zodra de teststreep donkerder is dan de controlestreep of even donker spreek je over een positieve ovulatietest. Het is trouwens niet zo dat het perse moet oplopen dus van een licht streepje naar steeds donkerder. Hij kan ook ineens uit het niets knallen.

Ik zou dan ook nog even doorgaan met testen als ik jou was.

3. bromar

bromar Lid

9 sep 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je antwoord, ik test gewoon nog even verder.... ben erg benieuwd wat het gaat worden..... volgens de berekening had ik m 6 september al moeten hebben, maar goed dat ik dus ben gaan testen :)

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Dan is het inderdaad goed dat je bent gaan testen, anders is het zo zonde als je je eisprong misloopt:D. Hopelijk snel een positieve ovu-test en twee weken later een mooie knaller van zwangerschapstest!

5. bromar

bromar Lid

9 sep 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het retespannend :), ook omdat mijn vorige cyclussen 25-23-25 dagen hadden, dus dan zou de app ong moeten kloppen, 14 dagen voor menstruatie... maar blijkbaar vindt mijn lijf iets anders.
    Wordt vervolgd!!

6. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik denk dat jij je LH piek al gehad hebt, ergens tussen 7 en 8 september. Dus eisprong 36-48 uur later.
    Ik heb nl hetzelfde.
    Als ik 1 test per dag doe, mis ik mijn LH piek.
    Ik moet soms wel 3x per dag testen om mijn LHpiek te vinden en daarna lopen mijn testen vlot weer af.
    Op aanraden van mensen de testen van clearblue gaan doen, mdat die zogenaamd beter en duidelijker zouden zijn, maar als ik 1x per dag test krijg ik geen smiley.
    Hopelijk heb je geen ovulatietesten meer nodig maar ben je gewoon snel zwanger!

Deel Deze Pagina