Haha Jaa kan het niet laten zie foto ( ik hoor jullie denken pff waarom zoveel testen doen maar heb in al die tijd zoveel testen verzameld dat ik er nu maar op los test in de hoop het te gaan geloven )
Ik zie een oploopje! Ik denk het niet hoor! Hihi. Deed zelf ook het liefst om de paar uur een test whaha! Maar met jouw onderschrift, begrijpelijk!
Haha dat elk uur herkenbaar zit nu al te denken doe ik vanmiddag nog een x of toch maar niet pff Ik heb ook nog 2 digitale liggen maar die durf ik niet te doen nog, wanneer zou ik die kunnen doen denk je/jullie?
Test lekker raak zou ik zeggen. Als je weet dat er een lijntje komt, werkt het zo verslavend. Ik denk dat de CB wel positief zal zijn hoor. Maar misschien beter even wachten tot morgenochtend.
Ja dat is zeker waar hopelijk snel een knal test, al zou de tekst op de digitale al zo fijn zijn haha Ohh nu je denkt dat hij vandaag misschien al positief is gaat t al enorm kriebelen haha
Gefeliciteerd! Herkenbaar hoe verslavend testen is als je weet dat er een lijntje komt inderdaad!! Gewoon lekker van genieten
Dankjewel! Ik test inderdaad nog lekker even door heb geloof ik nog 10 doosjes predictor liggen en nog wat andere
Lief dankjewel! Jou handtekening liegt er ook niet om hoop dat jij ook snel mag volgen! Dankjewel! Jij ook pril nog hopelijk mag alles goed blijven gaan nu!