Hallo allemaal, Ik kom er echt geen wijs uit. Mijn cyclus is altijd heel onregelmatig geweest sinds de geboorte van mijn tweede. Het resultaat is nu dat is dus ook niet weet hoe ver ik precies zwanger ben en de echo laat ook geen duidelijkheid zien (de laatste echo althans, heb nog geen tweede echo gehad sindsdien). Waar ik wel zeker van ben is de datum van bevruchting, namelijk 23 december 2011. Volgens de laatste echo zou ik nu 15 weken en 6 dagen zwanger zijn. Alleen klopt dit dan toch niet met de datum van bevruchting? Mijn laatste menstruatie begon op 5 december 2 011. Dus bevruchting 23 december 2011 Laatste menstruatie 5 december 2011 (onregelmatige cyclus) Denken jullie dat ik nu 15.6 weken zwanger ben of langer? (Zoals berekeningen vermelden online aan de hand van datum bevruchting) Help..
Ja, dat kan ook natuurlijk! Helemaal niet aan gedacht, haha. Dat zou dus betekenen dat de eerste echo waarschijnlijk wel klopte?
Latere eisprong, latere innesteling zijn factoren die er voor kunnen zorgen dat je soms wrl 2 weken korter bent dan je denkt Beste manier is een echo rond de 12 weken en dan de foetus opmeten