Vorige week woensdag vond ik de thee die iemand aan het drinken was 'stinken'. Nu ben ik met vlagen misselijk, steken in mijn schaamstreek, temperatuur blijft hoog, moe, huilerig, meer afscheiding en mijn rokken/broeken zitten niet echt lekker.
Morgen test ik weer. Zaterdag had ik getest op de verjaardag van mijn dochtertje en morgen is voor mij ook een speciale datum. En dan wil ik vrijdag nog met een CB testen.
Kan nog niet genieten... Net op het toilet lichtroze bloedverlies en mijn temperatuur is gedaald. Gisteren rond deze tijd was deze 37.5 en nu nog maar 37.2. Ben bang dat het niet goed zit.
O jeej hopelijk een innesteling! Vind je test er wel goed uit zien zo vroeg in je cyclus. Helaas is het nu afwachten wat je lichaam gaat doen. Sterkte meid!
De onderste is de test van vanmorgen. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Sinds gistermiddag heb ik lichtroze bloedverlies en vanmorgen bruin. Ik heb nu een inlegkruisje in om te zien hoe het zich ontwikkelt. Moet ik de gyn bellen om te vragen of ze HCG willen prikken? M'n temp was vanmorgen 0,1 graad lager. Pfffff wat een onzekerheid weer.
Jazeker de gynaecoloog bellen en vertellen over de bloeding, en indd misschien bloed prikken. Heel veel sterkte!!
Meid, dat is echt een super mooie test. Helaas kan een beetje bloed of bruin erbij horen. Kan van een innesteling zijn. Zo lang je er geen krampen bij hebt en het geen helderrood bloed is kan het geen kwaad. Ik ben bijna 11 weken en heb af en toe ook nog steeds bruin/roze verlies. Heel vervelend, maar kan erbij horen. Ik zag dat je ook overdag tempte. Ik wil je aanraden om dit niet meer te doen, want daar maak je je alleen maar gek mee. Overdag fluctueert je temp enorm en kan je geen accurate meting doen. Daarom moet je altijd bij het wakker worden tempen. En dat je temp vanmorgen 0.1 gezakt is? Dat maakt ook niet uit, je temp schommelt in het begin van je zwangerschap nog heel erg. En je zit ook nog eens ver boven de lijn, het ziet er gewoon heel goed uit meid! Probeer niet teveel te stressen, hoe moeilijk dat ook is. Je hebt een hartstikke mooie test in handen en je temp is ook nog harstikke mooi. Wel kan je een verloskundige of gyn gaan bellen en vertellen dat je zwanger bent, maar wel een beetje bruin/roze verliest. Misschien mag je dan wat eerder komen voor een echo. Rustig aan meis!
Wat een lieve reacties! Ik ben vandaag teruggebeld door de fertiliteitsarts en ik hoefde niet eens te vragen om een bloedtest. Morgen kan ik bellen voor de uitslag en donderdag belt ze weer om te overleggen. Wat een onzekerheid. Ik weet wel dat bloedverlies voor kan komen en dat het niets hoeft te betekenen. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik er ook last van gehad in het eerste trimester maar dan pas veel later. Ben zo benieuwd.
Spannend!! Hopen dat het morgen meer is geworden! Laat je het weer weten dan? Succes en ik duim voor je!
Lief van je! Vrijdag krijg ik daar de uitslag van. Als het in stijgende lijn is zal het wel goed gaan voorlopig.