Dames Eigenlijk weet ik het antwoord al maar..kan je 8 dpo testen?? Of toch even wachten tto zaterdag...hahah..ben zo benieuwd...27 eispronf gehad goed geklust
Zou het niet doen om teleurstelling te voorkomen, nog heel eventjes wachten meid, maar ja weet hoe moeilijk dat is
Dat is inderdaad wel heel vroeg. Bij mijn zoontje heb ik wel zo vroeg positief getest. Bleek gelijk zwanger na een bbz, wist dus niet hoe mn cyclus liep en het duurde toen lang voor ik weer ongesteld werd. Bij echo bleek dat ik op 8 dpo al licht positief had getest. Maakte toen kennelijk snel hcg aan. Als ik jou was zou ik toch nog even geduldig zijn..... Weet dat het moeilijk is, dat herken ik wel. Hoop voor je op een positieve test volgende week
Ik heb zelf op 8dpo heel licht positief getest. Maar dat is wel heel vroeg hoor. Stel dat het positief is, dan kan het nog mis gaan wat je anders niet had geweten. En als het negatief is kan het nog positief worden omdat het wel heel vroeg is. Dus het beste is natuurlijk om gewoon nog even vol te houden. Maar snap je ongeduld.
heey ik zit ook 7 of 8 dpo en ik heb getest met zwanger en kids gevoelige dipstick.. zet hem zo in de vage testen topic
Ik heb ook getest 8dpo maar niks te zien.. Maar dat kan natuurlijk ook betekenen dat ik niet zwanger ben