Zien jullie het ook? 7 weken na bevalling zwanger!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cmlf2022, 21 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik zie (helaas) niets op je testen. Overigens zou ik zelf toch nog even drie keer nadenken of zo kort na een bevalling zwanger raken handig is. Mijn baby's waren ook voorbeeldig de eerste weken en als ik mijn hormonen toeliet was ik direct weer zwanger. Maar dat gevoel ebt weg na een paar weken.

    De oudste was 9 maanden toen ik weer zwanger raakte en dit keer was S. 6 maanden. Vind het best pittig. Laatstaan met een newborn:oops:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.321
    4.702
    113
    Vrouw
    Wat Bozoe zegt herken ik ook. Ik dacht vooral na de 1e 2 bevallingen ook snel weer zwanger te willen raken. Onze oudste was heel makkelijk en sliep snel door. Was toen na 8 maanden ook alweer zwanger. Hoe leuk dat leeftijd verschil nu ook is. Ik vond dat 1e jaar heel pittig. De 2e had koemelkallergie en huilde veel. Voor je lichaam is het ook niet al te best zo snel alweer zwanger te raken!

    Denk goed na voordat je een beslissing maakt, en geniet vooral lekker van je kleintje!
     
  3. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.134
    530
    113
    Utrecht
    En? Heb je nog getest?
     
  4. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Ik ben ook nieuwsgierig..
     

Deel Deze Pagina