Vandaag eerst met volle blaas naar het kruidvat geracet, want die testen waren natuurlijk op!! Omdat ik nog 2 dagen voor mijn NOD zit, vertrouw ik het meest op die. Had het wel met een action testje gedaan, maar das eigenlijk bijna niets op te zien. KvK is niet veel donkerder dan gisteravond, maar wel ietsjes breder volgens mij.
en nog even eentje van de test alleen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vannacht heel nodig moest plassen, die urine heb ik opgevangen en in de koelkast geplaatst, totdat ik de kvk kon kopen, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt? Ik heb daarmee getest en met mijn volle baas omstreeks 11.00 uur. Maar op die tweede test is dan weer niet zoveel te zien?? De foto's zijn dus de tests met de opgevangen urine.
Voorzichtig gefeliciteerd! Begon bij mij ook zo, pas op NOD een duidelijke test! Nu al 14 weken zwanger. Spannend..
Dank je! Wat fijn dat het met jou goed gaat en dat je al 38 weken bent! Je hebt nogal wat meegemaakt, dus lekker genieten. En sterkte met de warmte de komende dagen