Hoi dames, Deze maand gestopt met de pil. Ik heb action ovu testen gebruikt. Vorig weekend positief ovulatietest gehad en eisprong gevoeld (dacht ik). Daarna nog 1x ovu test gebruikt, werd lichter. Amper zichtbaar Nu na een week na m'n eisprong en 6 dagen voor nod een duidelijk positieve ovu test. Ik snap er niks van! Iemand een idee?
je hebt altijd wel LH in je lichaam. dat is normaal. soms heb je een piek, dat is dan je eisprong. dan is de lijn even donker/donkerder dan de C streep
Eens met de reacties hierboven. Ik neem overigens aan dat je test vorige week wel 2 strepen had die even donker waren??? Want als je vorige week ook zo'n test had als je nu laat zien dan heb je niet eens een positieve ovulatietest gehad.
Eens met beckje , maar dan vraagje he als je dit dus een positieve test vind. was dat vorige weekend dan wel een positieve test als die er ook zo uitzag was dat dus niet je eisprong (die kun je trouwens niet voelen wel het groeien van je ei)
Haha ik heb er ook totaal geen verstand van. Was al beetje laat begonnen met testen. Waarvan de eerst test veel duidelijker was dan deze. Tweede test amper nog zichtbaar en nu dus dit.
En daarom is het verstandig eerst de gebruiksaanwijzing te lezen voordat je de test doet Ik zou er even vanuit gaan dat je cyclus niet gelijk netjes 28 dagen is na het stoppen met de pil. Test over een weekje met een zwtest
Ja dat snap ik, maar ik had 2 maanden lang doorbraak bloedingen met de pil. Dus ik bloedde al voor ik stopte met de pil. Dus ik wist ook niet hoe ik er nu voor stond qua cyclus.
Dit was mijn positieve ovulatietest van de Action in de maand dat ik zwanger raakte. Zoals je kunt zien is de teststreep donkerder dan de controlestreep