Goedemorgen allemaal, zoals het er nu uit ziet is vrijdag de 13e mijn geluksdag Zien jullie ook een 2e streepje, heb vanmorgen 3 a 4 dagen voor mijn NOD getest. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BZ68R38J.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-EE43VGUQ.jpg
Hoi, Heel moeilijk te zien maar volgens mij heb je gelijk... wat fijn voor je!! Over twee dagen nog een keer testen! Laat je het weten?
J aik laat het zeker weten, ik zal het van de daken schreeuwen, we zijn hier al zolang voor aan het knokken.
Ok, wij zitten pas in ronde 2 maar voor mijn gevoel duurt het nu al zo lang... maar dat herken jij vast! Stiekem ben ik al heel blij voor je meis, wat heerlijk!
Het gevoel herkende ik, voel me een soort van "anders". Ben 5x zwanger geweest dus ik herkende het wel, een paar dagen geleden eigenlijk al ................ Heb veel afscheiding, gevoelige tepels, druk op mijn onderbuik en van die scherpe steekjes in de baarmoeder streek.
Wij zijn al 3 jaar bezig, 4x zwanger geweest maar steeds erg verdrietig afgelopen. Hebnu medicijnen voor factor 8 syndroom.
Oef dat is hard.... dus het is extra extra extra spannend allemaal! Het lijkt me overigens wel heel gek; het gevoel dat er iets in je zit te groeien. Ik zelf had vorige ronde 35 dagen en nu zit ik op 39 dagen, dus volgens mijn app 4 dagen te laat haha! Maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Ik had (tot vandaag) bijzonder pijnlijke borsten en heb de afgelopen dagen heel veel ongi krampen gehad en het gevoel alsof ik mijn baarmoeder extreem voel (ik kan dat gevoel niet goed uitleggen). Maar ik voel geen euforie en denk dat ik volgende week ongesteld ga worden.. uiteraard hoop ik van niet maar het is zo lastig te zeggen bij twee rondes wanneer je nou overtijd bent. Dus rustig afwachten. Ga je zondag opnieuw testen? En, niet brutaal bedoeld, maar heb je alleen getest of met je partner? Dat lijkt me ook zo'n raar, gek maar ook mooi moment op de één of andere manier.
Ik heb alleen getest, het testen is voor ons eigenlijk niet meer speciaal, we testen elke maand vanaf dag 11 na de eisprong. Als er een zwangerschap is moeten we die zo vroeg mogelijk ontdekken zodat ik met de bloedverdunners kan beginnen. Op deze zwangerschap hebben we 11 maanden gewacht, dus dat is 44 testen verder Hoop voor je dat je toch nog een positieve test hebt volgende week
Jeetje.... WOW.... sprakeloos!!!! En zo kan het dus ook gaan hé... En wat moet je nu doen dan, nu je het weet?
Ik zie hem zeker, zonder turen!!! Met je verhaal in mijn achterhoofd zeg ik heel voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat je test snel donker zal worden en dat dit kleintje een gezonde baby mag worden!!! Misschien een rare vraag maar wat is factor 8?
Vanavond beginnen met de injecties bloedverdunners en in de loop van volgende week bel ik de gyn even. Ik zou eigenlijk eind van de maand een HSG (baarmoeder foto) krijgen.
Factor 8 is een bloedafwijking, voluit heet het Syndroom van Leiden factor VIII. Het houdt in dat het bloed dikker is en ook klonterig waardoor er geen goede bloedsomloop is voor de placenta etc.
Heel veel succes, ken factor 8, heb zelf godzijdank factor v, zitten minder risico's aan.. Ik hoop dat het nu goed gaat, de test ziet er in ieder geval veelbelovend uit!