Hallo, Mijn man en ik willen graag een 2e wondertje. Nu heb ik woensdag (2 dagen vóór NOD) positief getest. Een licht streepje op de KV 2v5 euro. Donderdagmiddag was de test ietsje donkerder maar nog steeds erg licht. Gisterochtend wilde ik een laatste keer testen in de hoop dat hij na 2 dagen weer stuk donkerder zou zijn. HELAAS!!! Hij is nog steeds aanwezig maar nog steeds even licht als woensdag. Dat zou niet moeten kunnen want HCG verdubbelt toch elke 48u??? Ik heb vóór mijn eerste kindje, een Miskraam gehad bij 6-7 weken. Deze zwangerschap liep precies zoals deze. Ook vage testen en uiteindelijk na 2 zenuwslopende weken een miskraam. Wel had ik toen vrijwel meteen bruinverlies. Nu had ik gisteravond wel heel klein beetje bruin maar nu niks meer. Ik weet het allemaal niet meer!!! Heb de hoop al helemaal opgegeven. Dacht dat het minder moeilijk zou zijn omdat ik nu al een gezond kindje heb, en bij m'n eerste miskraam nog niet. Maar is niet zo. Vind het even verschrikkelijk! Zijn er toevallig nog positieve verhalen??? Of alleen maar VMK?? Overigens heb ik niet echt kwaaltjes. Alleen beetje gevoelige tepels en gisteravond beetje misselijk. Verder soms wat buikpijn maar weet niet of dat wat zegt.
Misschien over een paar dagen weer testen? Misschien dat je een late eisprong hebt gehad en dat je daarom nog licht test....
het verdubbeld per 2/3 dagen dus kan nog hoor meid! Kan ook gewoon langzaam op gang komen! Ik duim voor je
Ach, wat naar dat je zo onzeker bent geworden . Ik kan alleen mijn ervaring opschrijven en dat is dat ik twee keer heb getest met de kv 2v5 meerdere dagen na mijn NOD en dat die niet donkerder werd...
je testte ook best vroeg... dus dan is het best normaal dat je nog een lichte streep hebt.. het kan ook zijn dat je innesteling wat later was.. en met een normaal of kort cyclus duurt het dan gewoon even voor je hcg meer word..gewoon over een paar daagjes nog een keertje testen.. dan zou je goed verschil kunnen zien. mocht het dan nog niet duidelijkheid geven kan je even bij de hA bloed laten prikken.. succes
Als je in mijn album kijkt zie je mijn testen ook niet echt donkerder worden! Daarom had ik op nod dag een digitale gedaan,want daar staat tenminste zwanger/niet zwanger. Ik heb daarna ook niet meer getest en ben nu echt 15 weken zwanger hoor! Succes iig
het kan heel langzaam op gang komen. bij mijn jongste werd hcg geprikt en was veel te laag. ze spraken al over vaginale pillen en curretage. ik stond erop een week later nog eens geprikt te worden. tja toen dus een hcg van boven de 10000. gyn belde mij: kom toch maar even langs voor een echo want ik denk dat ik fout zat. dus... het kan wel hoor. succes! blijft natuurlijk altijd spannend
Dankjewel voor de hoopgevende reacties! Helaas, vanmiddag buikkrampen gekregen en bloedverlies op gang gekomen. Ik wist het!! Net zoals de eerste keer. Ben verdrietig en boos maar wel blij dat het meteen doorzet. Vorige vmk duurde het twee weken voordat bloedverlies echt begon. Dat was emotioneel echt slopend voor me. Verdorie, wist het gewoon weer!! Durfde woensdag ook niet blij te zijn. Tja..... hopelijk snel weer een nieuwe kans op een broertje of zusje voor onze schat.
Wat naar dat je het nu weer moet meemaken, maar wel fijn dat je lichaam het signaal nu sneller oppikt. Heel veel sterkte ermee en hoop dat je snel weer zwanger bent en dan 9 maanden lang...