Zien jullie het ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ukkie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@Angel: als je twijfelt zou ik inderdaad gewoon een nog een keer een testje er tegen aan gooien ;)
    Maar ik zelf ben al bezig met die stomme rot testen vanaf eind juli en tot nu heb ik iedere keer bij elke test van die vage lijntjes (bij sommige twijfel ik of het indrooglijntjes zijn of niet) :( dus het lijkt mij dat als ik zwanger ben dat de testen nu wel een donkerdere en vette streep zouden moeten laten zien, ik haal zometeen gewoon nog een keer test en doe deze voor de laatste keer en wacht daarna gewoon op de uitslag van het bloedprikken...

2. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Nou ik ben er klaar mee! vandaag nog 3 testen gedaan en deze waren alle 3 zo nega als het maar kan :( dus de uitslag van me bloedtest zal ook wel nega zijn :( wat een tegenvaller zeg ik kan er gewoon niet over uit :( ik ga me er nu niet meer op concentreren ben er echt klaar mee. En al die stomme valse posi testen gggrrr....

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

snap er nou helemaal niks meer van!!! ik test met elk merk vals volgens mij :( bloedtest was nega heb wel afspraak gemaakt bij de ha ivm steken in me buik etc. En voor meer duidelijkheid. Maar me vriend is gister helemaal speciaal naar kv gereden voor een test (hij wilde dat ik er vanmorgen nog 1 deed) dus ik gedaan (die 2 voor 5 euro) en er kwam een duidelijke dikke streep tevoorschijn. Binnen de afleestijd. Ik kan er helaas geen foto van maken, maar zijn er meerdere dames die vals getest hebben met deze. Ik dacht dat deze wel betrouwbaar waren :(

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je zou vanmiddag toch naar de ha?
    Neem die testen (voorzien van datum waarop je ze hebt gedaan) mee en bespreek het met hem / haar.

Als jij een streep ziet, dan is er een streep en ben je, voor zover je mag geloven zwanger.

Laat de ha maar eens kijken.

Elmo

Deel Deze Pagina