Zien jullie het ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dolfijntjes, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntjes

21 jan 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, gisteren, 9 a 10 dagen na ei heb ik een kv test gedaan. Eerst zag ik niets, toen ik 'm later, na 2 uur ofzo weg wilde gooien zag ik een vage streep. Maak me geen illusies maar wil toch graag jullie mening. Heb de foto in m'n fotoalbum gezet maar dan wordt hij erg klein. Hij staat ook elders, dan moet je even op onderstaande link klikken, daar is hij veel groter.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zie eerlijk gezegd geen lijntje...sorry.

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    2 uur na afleestijd en zo enorm vaag ..........Yep indrooglijntje!

sorry :(

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde gehad. Niets te zien na test.. na 2 uur toch nog ff kijken en promt wel een lijntje! Daags erna iets duidelijker en dag daarna zelfs al positief met CB digitaal. (2dgn voor NOD)
    Dus ik zeg -voorzichtig- hoera!

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    k Zie n streepje hoor! Maar wel super vaag!
    Ik heb zo'n test nog nooit gehad;) Wel een keer een wit lijntje, en dat is volgns mij n indroger maar deze is echt wat verkleurd, dus ik zeg heeel voorzichtig: zwanger....!
    Maar k zou overmorgen nog s testen.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb jouw foto's bewerkt en het zijn volgens mij inderdaad indrooglijntjes... helaas... Maar geef de moed niet op. Want je hebt op dag 9/10 na eisprong getest, dus je zit nog lang niet op je NOD. Gewoon geduld hebben tot je NOD en dan pas weer testen...Ook al is dat erg moeilijk!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jouw test in negatief:

8. dolfijntjes

21 jan 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit niet heel erg lang meer voor NOD hoor. Morgen is het zover (of niet natuurlijk ;)). Heb ovulatietesten gebruikt en deze was positief op cyclusdag 18. Ik denk dat m'n ei dus is geweest op cyclusdag 19. En gisteren, toen ik die test deed was het dag 29, en eigenlijk dus nog te vroeg voor een kv test. Ik wil heel realistisch zijn en geloven dat het niets is, maar ik zie wel een streep en ook al zag ik 'm pas toen ik de test wilde weggooien, een heel klein beetje hoop put ik er wel uit. Heb geen testen meer liggen maar verwacht er vanmiddag weer wat te krijgen per post. Dan doe ik een nieuwe.

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind het lijntje erg ver naar rechts staan?

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

sorry ik zie echt niks
    hopelijk is ie als je nieuwe doet zwar positief

11. ms1980

ms1980 Actief lid

30 mrt 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK had afgelopen zaterdag ook zo'n vaag lijntje.Lijkt precies op jou test.... Gisteren weer gestest(1 dag na nod) en.....POSITIEF!!! Dus wie weet, ik duim voor je!!![​IMG]

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik zie m ook, maar ook veel urine, je moet echt precies het aantal druppels doen he! ik had het de eerste keen ook!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je hebt dus gisteren de test gedaan op dag 29 en dat was 10 dpo? Dan zou morgen 12 dpo zijn? Da's nog redelijk vroeg hoor. De lf duurt gemiddeld toch wel 14 dagen...

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zie m , maar heeft geen kleur en is dus n indrooglijntje..

hoop dat je te vroeg hebt getest en dan ie over n paar dagen wel posi is natuurlijk ;)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zou over dag of 3 nog een test doen dan moettie wel posi zijn ;)

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik zie 2 wat donkerdere streepjes met daarmidden in een lijntje zonder kleur.. en in dat stukje zou je echte streep moeten komen te staan dus ben het helaas met de andere meiden eens die zeggen dat het een indroogstreepje is.. ik heb ook al vaker zo test gehad.

17. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik zie hem wel dat 2e streepje, maar denk ook dat de test negatief is, test gewoon over 2 dagen nog een keer met ochtend urine

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik zeg ook negatief. Ik heb vorige maand en deze maand ook rare testen van kruidvat gehad met zulke streepjes... maar zwanger ben ik niet.

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik twijfel ook enorm
    maar worden indrooglijntjes ook licht als je hem in het negatief zet?
    want ik zie hem ook in negatief bij je.

20. dolfijntjes

21 jan 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, allereerst bedankt voor al jullie reacties. Lief dat jullie gekeken hebben. Omdat kv testen eigenlijk pas vanaf NOD kunnen heb ik vanmiddag nog een sensitest gedaan. Die met het hartje, en die was hartstikke negatief. Vind het zo rot, was er van overtuigd dat het raak zou zijn deze maand. Noem een zwangerschapskwaal en ik hem 'm op dit moment. Maar goed, die testen van sensitest zijn gevoeliger dan kv dus het is einde oefening voor mij. Morgen is m'n NOD dus zal ik wel ongesteld worden.

Deel Deze Pagina