Ik ben nieuw op dit forum, heb me aangemeld omdat ik zojuist gebeld werd door mijn moeder. Is mijn broer zijn vriendin zwanger of niet? Ze heeft een test gedaan (geen idee welk merk) en er verschijnen volgens haar 2 streepjes, 1 groene en 1 rode streep. Kent iemand deze test? Wat betekent dit?
geen idee, dat vroeg ik ook al. Maar het loopt niet zo lekker tussen hun 2 op het moment en ze wil verder ook niets zeggen. Alleen dus deze uitslag. Dus ik vraag me af of er een test bestaat die met rode en groene strepen werkt?
ik ook niet eigenlijk, maar ken ook niet alle zwangerschapstesten. Was al aan het googlen maar kwam niets tegen.
Ik heb nog nooit gehoord van een test met 2 kleuren.. de streepjes zijn eigenlijk altijd dezelfde kleur.. groen nog nooit gezien.
nope, niet ver ik weet. Er word namelijk kleurstof gebruikt op een stripje, dat zuigt zich vol urine, wordt denk ik kostbaarder als ze 2 kleuren gaan gebruiken.
volgens mij bestaan er helemaal geen testen met 2 kleuren, heb net ook even gezocht op internet, maar niks te vinden! Als ze zou zeggen een rode en een roze streep zou het wel kloppen! Heeft je broertje de test ook gezien? Het lijkt een beetje een leugenachtig verhaal...
Verwart ze groen niet misschien met een grijs indrooglijntje? Misschien zoiets? Als het een erg licht streepje is zou dat kunnen?? Ik heb iig nog nooit gehoord van een zwangerschapstest met 2 verschillende kleuren.
Een zwangerschapstest met 2 kleuren bestaat echt NIET! Dit om verwarring dus te voorkomen. Over de hele wereld zijn testen of: Blauw of Roze. Dus als ze zegt donkerroze en lichtroze kan het. Of donkerblauw en lichtblauw kan het. Vreemd.. maar als ik het zo hoor zeg ik niet zwanger.
ok, ze heeft contact gehad met de huisarts en die adviseert om bij hun te testen omdat ze wel typische zwangerschapkwalen heeft. Dus misschien dat de test niet goed geweest is?
@Ruchama Ik denk dat er iets niet deugt aan dat verhaal van die vrouw sorry hoor maar klinkt wel erg als een leugen ik weet niet wat voor problemen ze hebben maar volgens mij is dit een manier om aandacht te trekken Liefs
Ze gaat morgen naar de huisarts voor een test. Het lijkt er nog steeds op alsof ze wel de waarheid heeft verteld. En ze was al overtijd voor ze uit elkaar gingen. Ze had toen alleen nog net niet getest. Maar morgen zullen we het weten