Zien jullie het ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dolfijntjes, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o meis
    ik hoop dat het weg blijf en je gewoon zwanger bent
    ik ga in ieder geval gewoon nog door duimen en pas stoppen tot ik zie dat het raak is of dat je toch die verdomde duveltjes heb gekregen

2. dolfijntjes

21 jan 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou maar even een update, vind het zelf ook niet leuk als ik een topic volg en vervolgens hoor je niets meer van de topic-opener.
    Vandaag ben ik 5 dagen overtijd. De tests blijven negatief, krijg wel af en toe na afleestijd hele lichte lijntjes zoals die die ook in mijn foto-album staan. Vandaag een klein beetje rood bloed verloren bij het afvegen na het plassen. Dus het zal de ongesteldheid wel zijn maar het is wel anders dan anders. Het is nu een uur na het plassen en als ik veeg zie ik niets. Meestal is de eerste dag bij mij meer van het kaliber pompen of verzuipen.

3. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Hi, ik had hetzelfde, steeds vage lijntjes en ergens zei mijn gevoel al dat dat niet goed kon zijn en nu week overtijd is het alsnog doorgebroken:( Wil je echt niet ontmoedigen of iets maar wees er wel op voorbereid dat dat kan gebeuren dan is de teleurstelling niet zo groot, alhoewel je bent wel even heel verdrietig!

Sterkte meis!

Deel Deze Pagina