hoi dames, wie van jullie zou mij kunnen helpen aan het email adres van clearblue?! ik heb al op internet gekeken maar daar staan alleen maar telefoonnummers. alvast bedankt.
spdproductsupport@spdspark.com Maar denk niet of weinig reactie krijgt per mail. Ze verzoeken je dan toch te bellen... Een tip: Zet het LOTnummer van de test in je mail erbij, anders doen ze geloof ik helemaal weinig. S6!
Graag gedaan! En volgens mij staat die op de verpakking vd test zelf. Ow ja, denk wel dat je in het Engels moet mailen.
@nedjla, wij zitten in het IUI traject en doordat de testen negatief bleven heb ik mijn eisprong gemist, terwijl ik me aan alle "testregeltjes" heb gehouden. dus onze IUI behandeling in nu niet doorgegaan hierdoor.
Welke heb je gebruikt, miss C? De Clear Blue digitale gaven bij mij ook geen smiley, terwijl de goedkopere stripjes van zwanger & kids wél positief waren. Voor mij is Clear Blue onnodig duur voor iets wat niet goed werkt.
ja dat zal ik ook hebben ik gebruik de ovulatietesten van sensitest mischien moet jij die ook is proberen of die van zwanger en kids