Dames ik heb straks een kv test gedaan doordat ik nog niet ongesteld ben en heel minimaal bruinverlies heb de laatste paar dagen en misselijk en duizellig en kijk een wat ik zag een tweede roze streep!! wat vinden jullie?
zal zo proberen een duidelijkere foto te maken! sorry mijn handjes trilde haha! hij is nu ook al weer wat duidelijker geworden!
ja hij is absoluut roze! zelfs mijn vriend zei dat die hem zag enm geloof me die zegt altijd nee zie niks nee zie niks! morgen eentje met ochtend urine!
daarom zet ik er al bij, "mijn ogen"hahaha. maar ik hoop het voor je hoor, Op naar morgen ochtend. succes samen!!
Spannend hoor! ik hoop ook voor je op een duidelijkere streep morgen! Toch alvast een voorzichtige gefeliciteerd
Ik zie ook een heel licht streepje, spannend. Ben benieuwd naar die van morgen, dan moet die een stuk duidelijker zijn
nou volgens mij was dit weer een gevalletje vals positief! vanochtend was de streep veel lichter. had de vorige x wel dat ik savonds donkerder testte als sochtends dus dat kan nu ook het geval zijn. maar ik zet het ff van me af! ik kijk het nog een week aan! gad in ieder geval vorige week zobdag een druppel bloed verlies en de rest van de week minimaal bruine afscheidibg maar dat is nu ook weer opgehouden dus maak nog kans naar ik zie het wel! bedankt voor jullie reacties! ik ga het even afwachtten!