Hmm. Moeilijk! Als ik m'n scherm naar achter klap dan lijk ik wel een licht streepje te zien. Ik zou over twee dagen weer testen
Als ik mijn scherm kantel zie ik wat je bedoelt. Kan nog steeds 2 kanten op.. of het is niks.. of het over een aantal dagen duidelijker Succes en sorry dat we geen duidelijkheid kunnen geven!
Geeft niks hoor! Ik ben ook nog te vroeg maar vermoed dat ik een innesteling heb gehad op vrijdag en toen ik vanochtend net op tijd boven de wc hing kon ik mij niet meer inhouden en het ik mey middag urine een testje gedaan! Eigenlijk weet ik al dat het weer raak is!! En we zouden volgende maand pas beginnen!
En anders gaan we volgende maand echt beginnen! kans dat het nu raak zou zijn is ook klein! Dag of 4-5 voor eisprong moet het dan gebeurt zijn...
Ik zie wel iets heel lichts anders overmorgen er weer een testje tegen aan gooien. Ben erg benieuwd. Wanneer is je NOD?
Zit 5 of 6 dgn voor nod! Ik weet het... Veel te vroeg... Was ook nog niet van plan om te testen! Zal dalijk met de foto camera een foto maken, deze is met mijn telefoon en heel erg onduidelijk!