Dit waren mijn testen 16-3 rond 13:00 geloof ik getest.. en de onderste 18-3 ook rond 13:00. De andere is van 18-3 's ochtends vroeg. Op foto is het onduidelijk.. maar in het echt was 17-3 en 18-3 's ochtends lichter dan die van 16-3. Een echt donkere had ik op 21-3. En je ziet dat de 4e iets donkerder is.. ik kon ook niet wachten tot 19-3 's ochtends haha
Inderdaad zeg, ik zie het! Dus het is niet zo dat hij steeds elke dag donkerder wordt, dat dacht ik eigenlijk. Dus na 2 dagen had je eigenlijk een nog net zo "lichte" test, als de eerste keer. Ok, dus zelfs als hij bij mij morgen nog zo licht is kan het nog goedkomen Dan zal hij vrijdag (NOD) waarschijnlijk/hopelijk iets donkerder zijn. Ik hou jullie op de hoogte, spannend!!!!!!!!
Toen ik zwanger was van mn dochter waren mn avond testen standaard donkerder dan mn ochtendtesten. Zelfs zo erg dat een avondtest van 13dpo ongeveer even donker was als een ochtendtest van 15dpo. Ook had ik vanaf mn NOD tot 6 weken elke nacht een paar keer zulke heftige krampen dat ik bijna over de grond rolde van de pijn. Het hoeft dus nog game over te betekenen. Ik duim voor je!
Ja inderdaad. Bij mij verdubbelde het om de 48u. Dat is ook het gemiddelde geloof ik. 19-3 was iets donkerder en 21-3 pas echt mooi. Toen aan me vent de CB laten zien. Helaas heb ik die foto's niet op de laptop van de 19e en 21e anders had ik je ze ff laten zien. Maar ml is weer met het leger weg en heeft de usbkabel bij dus kan ze niet uploaden en vanaf me foon gaat het niet foto's hier zetten.
Duim voor je voor weer een duidelijkere test vanmiddag! En het zou niet vreemd zijn als die er hetzelfde uit ziet dan gisteren!
Kruidvat testjes zijn ook niet meer zo goed als vroeger..... Vroeger kon je er vanuit gaan dat ze moeten oplopen....nu zie ik dit soort topics zo vaak voorbij komen van de kruidvat. Soms zit er gewoon een slechte bij en dan lijkt het alsof de test niet duidelijker wordt. Ik zou een cb doen....en nog een kruidvat. Is die beter stop met testen en geniet van het zwanger zijn
Ik heb hier nog wel een digitale CB met indicator liggen. Maar ik lees hier en daar dat die minder betrouwbaar is, en eigenlijk pas vanaf of na NOD gebruikt moet worden. Dus ik vind het zonde om die nu al te gebruiken. Zeker ook omdat die een stuk prijziger is dan de KV testen. Dus ik ga hem wel gebruiken, maar ik denk pas 1 dag na NOD. Als de andere dan nog steeds posi zijn dan gebruik ik die als extra controle en om te kijken hoeveel weken hij aangeeft.
Idd de CB digitale minstens pas op dag van je NOD gebruiken. Bij mij waren mijn avondtesten ook donkerder dan die van smorgends...
Wel vreemd eigenlijk, omdat er duidelijk in de bijsluiter staat ochtendurine gebruiken omdat die geconcentreerder is. Vreemd Is het al bijna 4 uur?
De CB met indicator voor het aantal weken is heel gevoelig en kan voor NOD gebruikt worden. Zeker als je al een licht streepje op een KV test hebt! Ze zijn wel duur inderdaad, maar vond het zelf wel een prettige bevestiging ipv streepjes turen . Met indicator is 13 euro voor 1, maar 16 euro voor twee (tel uit je 'winst')
Ik vond dat ook vreemd van die ochtendurine maar toch was het degelijk zo Ik heb de CB pas op dag van NOD gedaan en dan stond er idd 1-2. Ben wel pas 1 dag voor NOD beginnen testen.
Hahaha moet je ook lekker doen meid Maar de cb is wel erg gevoelige dat wilde ik alleen maar even zeggen
Die CB met indicator met twee per verpakking voor 16 euro (en een paar cent) koop je bij kruidvat en etos, waarschijnlijk ook wel bij trekpleister, maar kruidvat en etos weet ik zeker. Succes!
Je urine kan wel geconcentreeder zijn, maar veel vrouwen scheiden in de middag en avond gewoon meer HCG hormoon af dan in de nacht en ochtend. In je veel minder geconceteerde middag-ruine kan daardoor toch meer HCG zitten. Ik duim voor een duidelijke test vanmiddag!