He he Nu niet meer testen en genieten meid! Een februari mama? Ik heb een leuk topic voor je om mee te kletsen
Wow, die kwam wel even binnen.... als je het zo zegt wordt het ineens wel heel echt But I'm lovin' it! Ik ben nog steeds een beetje wegwijs aan het worden hier, heb je een link van dat topic? Edit: ik zie dat je de link al had geplaatst
Het is nog steeds een beetje onwerkelijk... Even een vraagje... wanneer hebben jullie het aan vrienden en familie verteld? Ze zeggen dat je het beste kunt wachten tot 12 weken. Maar ik kan me voorstellen dat je je ouders en familie het wel eerder vertelt. Hebben jullie het gelijk verteld? Hoe ging dat bij jullie?
Bij zoonlief wist mijn beste vriendin het dezelfde dag! Verder echt niemand tot na de echo met 10+5. Nu deze zwangerschap weet dezelfde vriendin het weer en nog een ander ook. Zondag gaan we het aan mijn schoonvader vertellen. Verder pas na de echo 5 juli.
Gelijk aan onze ouders (en broers) verteld in het weekend na de test! Als het toch mis zou gaan zou ik er ook over willen kunnen praten, vandaar ook niets stil gehouden tegenover hun .
Met 5 weken ongeveer verteld aan onze ouders. De eerste keer had ik een miskraam dus was erg blij dat ze ervan wisten. Hoe ga je anders vertellen dat ze en opa en oma zouden worden en dat die kleine er gelijk niet meer is? 2de keer nog iets eerder verteld, was de maand erna direct zwanger. Gelukkig is die zwangerschap helemaal goed verlopen en hebben we nu een mooi kereltje van 8,5 maand!
Bij onze oudste door omstandigheden pas rond 20 weken, dat was voor de familie dus een "hele korte zwangerschap", haha. Ditmaal als het goed blijft gaan, gaan we het vertellen rond mijn verjaardag (iedereen uitnodigen thuis etc.). Ik zal dan 8 weken zijn schat ik.
Hier wachten we tot we een kloppend hartje hebben gezien...en dat is hopelijk met 7 weken. Maar dat is puur door het verleden, de mk, dat ik dat nu wil. Als je het nu al lekker wilt vertellen gewoon doen hoor
Bij ons wisten onze ouders/zussen/broers het de dag van de bloeduitslag, dus met 4 weken. Dagje erna het ook aan aantal heel close vrienden verteld (niet veel) en ook mijn werkgever wist het zo snel omdat die wist dat ik in de MMM zat. Voor de rest heeft iedereen moeten wachten tot en met de 12 weken echo