Ik zie m ook, maar heb dit soort streepjes zelf bijna altijd op deze testen. Ik hoop voor jou natuurlijk wel dat het een beginnende knaller is!
Ik heb ook zo'n test gehad van m'n 2e, die was op foto ook haast niet eens te zien (zo 2 van sensitest) volgende dag was die met kv wel te zien, dus ik zou gewoon morgen nog eens testen. Moet vast duidelijker gaan worden !
Bedankt voor het kijken dames..ik ga zometeen naar huis en kijken of hij dan nog donker ja geworden. (Jaja,ik weet dat hij dan helemaal niet meer "geldig" is) Ik had net een beetje licht roze bloedverlies..hopelijk geen menstruatie.
Mijn testte is momenteel iets donkerder maar het is natuurlijk buiten de tijd Sinds vanmiddag een beetje roze verlies maar een maandverbandje is niet nodig. Ik heb 4 dagen de pil vergeten en last van zwangerschapssymtomen. Stel...stel dat ik nu een innestelingsbloeding heb,wanneer zou ik dan kinnen testen? Ik voel me gewoon zwanger,heb ook geen buikpijn nu en dus geen menstruatie symptomen.
zulke streepjes heb ik zo vaak gehad maar was niet zwanger en toen ik zwanger was werdt die elke dag donkerder ik hoop dit voor jouw ook maar kan er nu weinig van maken en zo lang buiten de tijd vertrouw ik niet meer
Dus je bent aan de pil maar je bent 4 dagen de pil vergeten? Achter elkaar? Aan het begin of het eind van de strip? Wanneer begint/begon je stopweek?
De eerste pil van de strip vergeten en ook niet meer geslikt binnen 12uur. Daarna 2 pillen vergeten op dag 8+9 (kan ook 7+9 zijn). Ik kwam er pas op dag 10 achter en dit was in de avond..norma neem ik m'n pil meteen om 07:30 bij het tanden poetsen. In week 2-3 ben ik nog 1 pil vergeten en die viel me uiteindelijk ook nog in het putje Ik moest eigenlijk nog 2pillen slikken vrijdag en zaterdag. Maar omdat het een zooitje is dacht ik laat ik maar aan m'n stopweek beginnen. En nu dus sinds vanmiddag roze bloedverlies (af en toe iets meer rood). Ik heb meteen een maandverbandje omgedaan maar hier zit nog niets op. Alleen als ik veeg met papier komt er wat bloed mee. Het kan dus nog altijd door gaan zetten maar heb geen last van menstruatie krampen die ik normaal wel heb..vreemd.
Ik denk dat de kans op een zwangerschap dan heel klein is. En dat je nu aan je stopweek gaat beginnen. Dat dit wat anders loopt dan normaal kan natuurlijk omdat je wat heb gerommeld met hormonen en eerder met je strip bent gestopt dan normaal.
Bloedverlies houd nog steeds lichtelijk aan..geen menstruatie krampen of buikpijn vreemd!! Bedankt voor het mee kijken en denken allemaal.