Zien jullie het ook??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tulp21, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Spannend, duim voor je, op de 1 na laatste zie ik zeker wel wat op de laatste niet is te ver weg kan je die misschien wat dichterbij maken. Maar het is wel welkom toch wel voor een 3de gegaan?

duim voor je.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Met de iphone niet. Dan krijg je steeds (of vaak in ieder geval) die waas ervoor en dan zie je de streepjes nog slechter vandaar. Ik weet niet waar ik mijn geheugenkaartje van de camera heb gedaan :) Anders kreeg ik alles veel duidelijker er op. Die eerste testen allemaal waren van zw&k. En de testen van vandaag zijn van de kruidvat.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

haha die laatste zie ik weer juist beter dan die daar voor :p
    Ja we wilden sowieso wel een 3e maar eerst liever wat later. Maar aan andere kant komt het nu beter uit en zit er steeds net 3 jaar tussen met leeftijdsverschil.

4. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik zie ook een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd! :D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha dat denk ik dan :D Voor 4 dagen voor NOD vind ik de streep mooi roze.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nog getest Veronique?

7. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik ben ook erg benieuwd!!

8. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik zie 'm !!!!! :)

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nou vanochtend een test gedaan en is net zo'n streepje als gisteravond. Maar ja HCG stijgt niet zo snel in 1 nacht he :p Daarna nog een test gedaan met iets minder geconcentreerde urine en daar ook licht streepje. Straks komen de testen binnen (als het goed is) van zw&k. Ben benieuwd of ze nu echt duidelijker zijn. Anders weet ik genoeg ;)

Deze is van vanochtend.

10. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Dat is de eerste test waar ik iets op zie :) Vond de andere testen niet overtuigend en zelfs na het draaien laptop zag ik niks. Maar op deze wel. maar waarom haal je geen cb zwanger niet zwanger

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat heb ik gedaan vandaag maar gebruikt bij de 2e urine en mijn gevoel zei al niet doen wacht ermee maar ja te eigenwijs. Urine was niet geconcentreerd genoeg ;) Ik wacht nog met die cb vind ze gewoon te duur.

12. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

De cb was dus negatief? Idd dan nog even wachten succes

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik teste op 9dpo voor eerst kv positief op middag urine en halfuur later nieuw urine cb zwanger 1-2
    En kv was maar een heel licht streepje

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja helaas wel. Zit 3 dagen voor nod nu als het goed is. Daarbij vraag niet waarom maar ik test eind van de middag/begin avond altijd duidelijker dan in de ochtend. Was ook zo bij mijn 2 zoontjes. En bij hun teste ik altijd op NOD met heel licht streep. En voor NOD zag je helemaal niets. Is echt voor eerst dat ik strepen heb voor NOD.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie niets Véronique,je had toch al een paar dagen vage testjes..hij had nu echt wel al duidelijk moeten zijn helaas.

Maar geen menstruatie= hoop;):D

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoezo al heel duidelijk? Ik zit nog 3 dagen voor nod he ;)

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eens met babyangel ik zie streepjes niet maar als jij ze wel ziet hadden ze de afgelopen dagen toch iets duidelijker moeten worden??
    Maar idd geen bloed geeft moed en over 3 dagen hopelijk een knaller!

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik denk dat het niets meer gaat worden. De streepjes op deze test had duidelijker moeten zijn vooral tov de kv testen. Op naar de volgende ronde :)

19. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

He wat balen zeg :( Knuffel

20. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Op deze zie ik m toch best goed. Wat verwarrend zeg allemaal...

Deel Deze Pagina