Zien jullie het ook??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tulp21, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik wordt er ook gek van Véronique.
    Mijn testen blijven ook vaag en de kwaaltjes blijven.
    Mijn afscheiding die loopt er de hele dag uit,m'n borsten zijn niet pijnlijk maar wel gevoelig en voel me gewoon zwanger..
    Morgenvroeg naar de dokter omdat ik ook tussentijdse bloedingen heb...ben benieuwd!

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Positief heb je ook een gewone foto van de test?

Veronique ik zie wel op de laatste test een streepje die daarvoor vind ik de foto te onduidelijk is te donker, dus durf ik er geen oordeel over te geven.

Xxx joyce

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik snap er niets meer van. Kreeg een gevoel dat ik nog eens moest testen en tijdens het doorlopen (vandaar dat roze wolkje nog ;) ) zie ik een roze streep staan. Die van vanmiddag waren licht?? Ik snap er echt niets meer van :p

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nog eentje. Als het niet duidelijk is zal ik na het douchen kijken of ik het duidelijker krijg :)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat is vreemd. Heb je deze test ook in origineel? Zie daar zeker een streep staan. Verwarrend allemaal he?

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier zie ik wel een vage tweede streep! Bij de rest word ik scheel van het kijken :D:p

Misschien even een paar dagen er tussen laten en dan weer opnieuw testen. Veel succes! :)

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier zie ik wel duidelijk een streepje op, zonder te turen. Spannend hoor!

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja sorry iphone maakt de foto's echt wazig laatste tijd. Maar in echt is streepje zo goed te zien dat ik nog niet eens in het licht hoeft te houden. Snap er niets meer van schommelt hcg in begin dan echt zo erg? Heb uberhaupt voor NOD nooit streepjes gehad. (bij zoveel testen dan) Is mijn eerste keer :) Bij de jongens altijd pas op nod lichte streepjes.

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Misschien ff een paar dagen niet testen.. Dan moet er toch echt wel een duidelijk streepje staan.. En volgende keer misschien pas op NOD testen, voorkomt dat je jezelf helemaal gek maakt.. (I know makkelijker gezegd dan gedaan)

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zal proberen :) Is zo moeilijk haha :p

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hihi I know :p Hier al een week overtijd en negatieve testen.. ook zo frustrerend :p

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja dan al helemaal. Dan wil je echt graag weten waar je nu aan toe bent :)

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Behoorlijk ja.. Ondertussen allemaal kwaaltjes.. Maar meer omdat ik mezelf gek aan het maken ben denk ik :p Pffff...

Ben benieuwd naar jouw volgende testje.. wanneer ga je weer testen?

14. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Toen ik twee weken overtijd was ging ik me ook helemaal suf testen, zo frustrerend. Hij bleef maar negatief en toen werd ik opeens ongesteld, een half uur na de 5e test :(

Veel succes meiden!

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja echt frustrerend.. Zit al op dag 40 nu..

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nog snel even een foto gemaakt nu het wat opgedroogd is.

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lijk wel wat te zien maar je zou wel zeggen als je al vanaf het begin lichte streepjes piest hij nu al iets donkerder zou moeten zijn niet?

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja dit is de eerste duidelijke test van dit merk. Rest zijn lichtere streepjes. En volgens mij zijn die van 2v5k ook gevoeliger dan de 20um wat ze meten. Aangezien ik nu 3 dagen voor NOD zit zou dit allemaal kunnen maar toch zo frustrerend haha.
    Wanneer ik ga testen weet ik niet in ieder geval eind van de middag/begin avond. Dan test ik altijd donkerder. Echt zo raar :(
    Is het de eerste keer dat je zo lang overtijd bent?

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Even ingezoomd. Misschien duidelijker te zien?

20. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zeg gewoon zwanger hoor! Nog erg weinig hcg maar ook niet zo gek 3 dagen voor nod. Voorzichtig gefeliciteerd

Deel Deze Pagina