Ja zie wel iets.. Ik testte bij mn zwangerschappen 's middags ook donkerder Nou ja vorige cyclus duurde ook ineens langer dan normaal dus ik hoop niet dat ik ineens een lange cyclus krijg, hij was namelijk al vrij lang Maar vorige maand was ik toen ik eenmaal ongesteld werd echt super hevig ongesteld dus dacht ik misschien dat er toch iets aan de hand was daar binnen.. Maar nu het weer zo lang duurt denk ik dat mijn lijf gewoon heel erg in de war is...
Hier altijd al vanaf mijn 12e (met en zonder pil) een cyclus gehad van 28 dagen. 1x in al die jaren 29 dagen. Ja stom dat ik zoiets onthoud haha. Vorige maand voor eerst 2 dagen overtijd. Had hele lichte testen. Waren niet goed op de foto te krijgen. En na die 2 dagen kreeg ik 3 flinke krampen wist echt niet waar ik het zoeken moest daarna ongesteld geworden. Misschien dus wel iets geweest maar niet goed gegaan toen? Zullen we nooit zeker weten he. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Hmmm vreemd hoor Véronique,morgen moet hij dan ook ECHT duidelijker zijn anus ben ik bang dat jij een geboren streepjes pieser bent. Er waren hier op het forum altijd 2 vrouwen die iedere maand streepjes pieste en dus ook steeds "voorzichtige felicitaties" kregen. Dus ben nu altijd voorzichtig met testen beoordelen Succes morgen,ben benieuwd.
Ik moest even denken anus?? whaha je zit op gsm of ipad zeker Oh daar heb ik nog nooit van gehoord kan dat? Ik heb vaker getest in verleden maar toch echt voor nod nog nooit zo duidelijk. Weet dat vooral nog goed bij mijn 2e. Waren die week op vakantie en iedere dag getest geen streepje helemaal niets. Komen die vrijdagavond terug. Toen getest met een hele gevoelige en een lichte streep! Dat was op nod dag. Dag erna een test gehaald en toen duidelijker. En die zondag teste ik bij babyboom (programma deed daar toen aan mee) digitaal duidelijk positief. Is er een topic van over deze 2 dames?
Whahaha ja zie het nu pas!! Het moet natuurlijk "anders" zijn. Nee dat topic bestaat niet meer en de dames zijn inmiddels allebei zwanger en hebben hun naam veranderd. Maar echt iedere maand stonden er lichte lijntjes. Ik zelf heb een paar maanden geleden ook duidelijk positief getest en bleek later dat mijn test gereageerd had op mijn ei.
Haha ja had dat al door. Moest alleen even goed lezen Mijn ei weet ik zeker dat ik die heb gehad. Daar kan het zeker niet van zijn. Voor de rest vreemd af wachtten dan hoe en wat.
Ik zie hem alleen weet ik niet hoe je het steeds voor elkaar krijgt om roze wolkjes op je test te krijgen. Xxx joyce
Ja dat vraag ik mij ook af haha. Staat echt maar 4 druppels gebruiken maar ik heb het idee dat 4 bij deze toch net wat teveel is. In ieder geval is bij deze laatste test alles nu weg bij die ene toen helemaal niet. Ook niet na druppel water.
In jouw geval zou ik stoppen met die streepjestesten, maar gewoon een CB Digitaal doen. Heb je direct duidelijkheid. Geen getwijfel meer over het al dan niet zien van streepjes. Ben benieuwd wat die CB Digitaal aangeeft. Je test nu al zo lang lichte streepjes dat je nu die digitale test ook wel al kunt doen.
Wil zeker niet katten! Maar Lilaa geeft ook haar mening! En die is eerlijk. Het is hier een forum en je kunt dus ook meningen krijgen die je zelf minder mooi vind! Het is blijft erg turen met jou testen! Als ik thuis zulke testen heb gooi ik ze weg! In mijn optiek zijn ze nega. Ook je cb was gisteren nega. Ik zou gewoon wachten tot na je nod. In elk geval hoop ik dat je strajs een mega test showt en vet zwanger bent!
Tuurlijk iedereen mag zijn mening geven Maar ik vraag haar waarom zij dat vind? Als ze in de buurt woonde zou ik zeggen kom langs zie je het zelf duidelijk. Ze worden nu langzaam roziger. Maar staan er wel. Daarbij niet op ieder scherm zie je iets goed. Vandaar ook veel verschillende meningen over tuurtesten/ lichte strepen in allerlei topics. Ik merk het zelf ook met 2 verschillende laptops. En hier schrijf ik juist omdat ik nog nooit zoveel testen heb gehad voor nod met allemaal streepjes
Ben echt benieuwd naar je digitale dit weekend. Ik kijk altijd op mijn telefoon en ik zie echt op geen enkele van je testen iets. Hopelijk ligt het gewoon aan mijn ogen en kun je van het weekend een mooie test showen!
Sorry Veronique, ik zie ze ook niet maar als jij ze wel ziet is t goed toch. Hopelijk snel een knaller
Ik zie ook niets... Zeker ten opzichte van die teststreep die heel erg duidelijk is, je zou verwachten dat die tweede streep vergelijkbaar moet zijn qua duidelijkheid? Ik zou echt nog even een paar dagen wachten, meid, hoe moeilijk ook. Dit kost toch klauwen met geld?
Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik zou eigenlijk meer verwachten na 5 dagen testen, ik zie de streep ook niet op mijn computerscherm. Ik hoop dat het alsnog lekker gaat knallen.