Zien jullie het ook??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tulp21, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het spijt me,ik zie echt niets en dat had ondertussen echt wel gemoeten.
    Ik zou gewoon eens een weekje niet testen want je bent nu al dagen bezig met vage testjes die alles behalve positief zijn...sorry!

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat vind ik dus ook zo vreemd. Ik zal even goed uit leggen hoe en wat. Ben even alles precies na gegaan hoe en wat. Heb altijd een cyclus van 28 dagen. Vorige maand was niet gepland maar door diarree ed. in combi met pil is dat niet goed gegaan. Kreeg toen ook lichte streepjes maar nog lichter dan nu. Ik had toen op 23 augustus ongesteld moeten worden op een vrijdag en werd het pas op die zondag de 25e. Dus dacht toen dat ik dan precies 2 weken later op zondag de eisprong zou hebben. Donderdag sex gehad en de vrijdag had ik hele dag steken van eisprong. De avond was het al voorbij. Voel ik overigens als ik de pil niet neem. Ik had het pas die zondag verwacht vanwege de cyclus maand ervoor. Ook aan de slijm heb ik het gemerkt. Om eerlijk te zijn ga ik er nu dus van uit dat het vrijdag NOD is maar ja kan dus ook in het weekend zijn? Door bepaalde symptomen en er niet meer aan gedacht te hebben hoe en wat was ik al gaan testen paar dagen geleden. Was veel beter geweest om nu pas te doen. Echt dom van mij :):p

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Klinkt misschien lullig maar niet verkeerd bedoeld, maar je hebt nu al een paar cyclussen achter een alleen maar vage streepjes,,

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat was vorige maand en nu pas de 2e. Deze keer zijn ze wel duidelijker dan vorige maand. Maar dat mag je zeggen is niet lullig ;)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als je de pil weer hebt geslikt en deze maand je eerste pil loze maand weer is hoe weet je dan zeker dat je een cyclus van 28dg hebt?
    Je hebt geen ovulatie testen gebruikt dus je weet niet 100% zeker of je je eisprong gehad hebt...ik zou gewoon afwachten want of je nu wel of niet te vroeg bent begonnen met testen,ze worden niet donkerder dus ik denk dat het gewoon indrogers zijn.
    Ik hoop voor jou natuurlijk van niet maar je bent zo vaak aan het testen dat het lijkt alsof je een beetje geobsedeerd bezig bent;)

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hey Veronique. Ik zie wel verschil tussen de eerste en laatste test. Op de eerste zie ik niks, en op de laatste dus wat ik eerder beschreef. Wel vaag, maar volgens mij beginnend roze! En lekker door testen zo vaak en zo veel je wilt hoor, mag je allemaal zelf weten. Ik blijf met je mee kijken en duimen voor je... :)

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Omdat ik vaak met de (zwaarste) pil heb moeten stoppen en altijd vanaf mijn 12e een cyclus heb gehad van 28 dagen. (op 1 maand na toen was het 29 dagen) En die steken en slijmverlies herken ik echt zeker van een eisprong. Weet echt wel hoe mijn lichaam aanvoelt. Toen we voor een 2e gingen wel ovu testen geprobeerd maar voelde het precies wanneer en klopte achteraf ook ;)
    Oh enne dat testen ik durf te wedden dat er veel meer meiden zijn die vaak testen en het hier niet vertellen. En ik doe dat wel. Wat maakt het uit? Daarbij als ze allemaal binnen 5 minuten komen zijn het absoluut geen indrogers, Dan zou ik geeneens een topic hier openen. Die strepen herken ik ook wel.

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja is toch iedereen zijn eigen keuze? Ik weet zeker dat er veel meer vrouwen dat doen en niet eerlijk vertellen :p
    Maar in echt zijn streepjes echt roze. Wilde dat ze echt scherp op de foto kwamen dan zag je het zo goed. Maar ja afwachtten ik zie wel met de kv testen als ik ze op een rijtje leg dat het roze langzaam duidelijker wordt en ook die van zw&k. Alleen die zien er lichter uit dan die van kv terwijl ze minder hcg nodig hebben volgens hun?

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oh natuurlijk moet je dat zelf weten,jou beurs en niet die van mij;)
    Maar ik zie dat je wel 3 testen op 1dg doet vandaar dat ik vind dat je erg geobsedeerd bezig bent;)
    Ik hoop dat hij morgen donkerder is maar dan moet hij wel echt donkerder zijn!!

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Oh HahahHa nou op vrijdags teste ik negatief (dacht wat te zien maar ook weer niet) en zaterdags eerste positief heb er elke dag wel 3/4 door heen gejaagd had me n collectie maar kon het niet geloven hoor :p heb elk merk wel gehad :D

11. Honeybeeb

Ja hoor al doe je er 6 op een dag, moet je lekker zelf weten! ;)

En als jij zegt dat ze in het echt duidelijker zijn, dan is dat zo. Met camera is het vaak soms moeilijk een duidelijke foto te maken dus inderdaad gewoon een dag of 2 afwachten (als je dit kunt hi hi). Geen idee hoe het zit met de z&k testjes maar ben wel benieuwd naar je volgende testjes! :D

12. Honeybeeb

Herkenbaar haha... :D

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Genoeg vrouwen die dat doen haha. Bij de 1e heb ik er maar 3 gedaan omdat wij er helemaal niet mee bezig waren. Stiekem juist leuker als je er voor gaat vind ik. En ach ja wordt de laatste keer zwanger zijn ed. dan mag het genieten hier van nog even haha :):p

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja dat van de camera heb ik echt aantal keer hier gezegd. Het is mij een raadsel waar het geheugenkaartje naar toe is :( Iphone kan super foto's maken maar van dichtbij gefocust helaas niet.

15. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

op deze laatste lijkt ik iets te zien ook roze, kan goed in zoomen met mijn laptop, ik zou je nod afwachten, maaaaar ik heb ook wel eens zo'n streep gehad ook op verschillende testen. geen idee hoe dat kan. ik had dat de 3de maand toen we echt bezig waren daarna nooit meer hoeven testen. succes meid

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha nou testen heeft voor mij geen zin meer:p al heb ik het wel geprobeerd maar ze kunnen het niet meer aan dus worden lichter haha

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Sorry kon het echt niet laten :p Van vanochtend:

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Zelfde test in ander licht. Er is echt iets mis met mijn camera van iphone. Streepje is zo duidelijk roze in echt. Krijg gewone foto's ook een waas. Geen enkele is mooi meer (gaat echt om alle foto's maken dan he) Iemand een idee hoe dat kan?

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Eigenlijk toch raar he doordat ze het niet meer aankunnen het dan weer lichter gaat worden :p

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Eentje die iets duidelijker is?

Deel Deze Pagina